Aan een goed lopend verhaal werk ik nog. Maar ik zal het proberen uit te leggen:
Het spel moet speelt zich af in een tijd die vergelijkbaar is met onze Middeleeuwen, maar behalve ridders en paarden enzo zijn er dus ook verschillende rassen. Je kunt de tijd vergelijken met het spel Morrowind (schoot me even als eerst te binnen).
Het komt er op neer dat je als koning/ridder/hoge adel in de Middeleeuwen wordt verbannen (reden moet ik nog aan werken, ik had eerst een goede maar dat loopt dus nog niet goed). In paniek vlucht je naar een donkere wereld, waar je gevangen genomen wordt. Je had verwacht dat de stam die je gevangen genomen had dat die je ritueel gingen opeten ofzo, maar het blijken de meest vredelievende beesten in die wereld te zijn (ze zijn behoorlijk aggresief dus dat zegt wat over de rest). Hier begin je te bouwen aan een nieuw bestaan, eerst moet je zelfs nog in het kleine legertje van de stam vechten, maar je groeit in macht en na een tijd sta je over het beheer van een groeiend leger. Op een gegeven moment is het de bedoeling dat je met je leger terug komt in je oude wereld die inmiddels radicaal is veranderd. Ook daar moet je weer helemaal overnieuw beginnen.
Je ziet dat ik qwa verhaal nog niet allemaal zo goed heb. Ik wil binnenkort alles uitvoerig op papier zetten of in ieder geval intypen. Details komen dan vanzelf wel, ik heb verschillende namen bedacht maar ik denk dat de beste die ik tot nu heb gevonden is: Rexile
[Edit]
Over de gameplay (eerste deel van jouw vraag):
Het is dus de bedoeling dat je in Multiplayer begint met ieder zijn eigen basis, je kunt dus kiezen uit drie soorten gameplay (je mag switchen onder het spel, maar er zit een limiet aan; verder hoeft niet iedereen met dezelfde soort gameplay te starten), je kunt dus kiezen uit Koning, leider (sim gedeelte) generaal, opperbevelhebber troepen (rts gedeelte) soldaat, krijgsman (fight, hack & slash). Iedereen begint dus met zijn eigen basis en moet dus in MMO tegen elkaar strijden.
Maar zoals je misschien wel ziet gaat dit spel langzamerhand meer de PC kant op dus ik moet nog wat veranderen
Laatst bewerkt: 11 sep 2003