[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel hem eerst op goed, dan op slecht, en soms ook wel slecht als ik probeer goed te spelen
     
  2. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie wel wat ik doe, ik ga die keuzes gewoon op m'n gevoel maken en er niet teveel over denken en dan zie ik wel waar 't schip strandt
     
  3. Honesty

    Honesty Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook vandaag heel de stad doorgeweest. Bij dixon wisten ze niet waar ik het over had(en stuurde me naar de gameshop) bij Bart Smit komt die donderdag pas en bij de gameshop waarschijnlijk ook pas donderdag. Donderdag dus weer het wekkertje zetten :)
     
  4. tommytommy123

    tommytommy123 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg mensen weet iemand waar je hem in omgeving Rotterdam kan vinden? ( Het liefst in de buurt van Alexandrium, voor de mensen die Rotterdam wonen.)
     
  5. degged

    degged Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb in leiden wat rondgebeld, maar daar is hij volgens mij ook nog niet. niet bij de free recordshop en de dixons. iemand enig idee waar wel??
     
  6. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    sjonge jonge, hij is er gewoon nog niet :{
     
  7. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie hier enkele lui posten dat ze de game al hebben... Maar niet er bij WAAR vandaan... Ahem!

    Ik was zonet in Rijswijk ZH -> geen moer...
    Media Markt, Dixons, Bart Smit en FreeRecordShop, geen van allen hebben het spel al binnen...

    Dus de vraag blijft waar die paar gasten hier de game vandaan hebben, als het de PAL-versie betreft...
     
  8. Rego

    Rego Reg0wnage!!

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ergens gepre-ordert. Zou mijn gok zijn dan, maar kweet ook niet.
     
  9. XForce1

    XForce1 Guest

    Ik heb hem via via op de kop weten te tikken. Heeft me wel wat extra's gekost maar dat heb ik er wel voor over. Vind het altijd wel cool om games te hebben die officiel nog niet uit zijn.
    Daarom vind ik eigenlijk een beetje jammer dat tie de 12e al uitgaat komen.
    Zo heb ik ook Bountyhunter al.

    Zijn gewoon echte games
     
  10. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    gheghe ik heb hem en hij is super!
    echt verslavend!! Heb vanacht tot half 3 zitten spelen! Heb hem uit Duitsland! Mijn uncle heeft hem meegenomen vandaar! Beep Boip srksrk Beep (Droid) 8)
     
  11. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik snap het... Nou veel plezier dan maar met het spel... Het eerder in bezit hebben van SW - KOTOR kost 1 van jullie dus extra geld... Het scheelt inderdaad maar een paar dagen voordat het spel verschijnt hier... Maar ja, geld is ook niet alles... Dan maar wat duurder...

    Ik weet zeker dat de game er al is, maar hij moet naar de winkels worden gedistribueerd of zoiets... Nou we wachten nog wel effe... Ik heb geduld... :D
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wachten tot vrijdag... Be patient O-)
     
  13. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar hebben ze hem dan niet nagesynchroniseerd? Stern Krieg; Den Ridder des Alten Republiek?
     
  14. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Kheb ook vandaag overal gekeken nopes:'-(
    Is kotor uitgesteld? ik hoop het niet:'-(
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    wat is dat nou voor een post, je kan het wel zeggen enz maar ik geloof het voor geen meter, sorry meld voortaan ff waarvandaan.. dan kunnen wij eventueel ook nog ff iets mee pikken :)

    Hoewel ik em al bestelt heb :)
     
  16. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    12 september is the date

    dat komt door die bart smit opstokers :+
    die beweren dat ze hem al 5 september hebben
     
  17. XForce1

    XForce1 Guest

    Hij gelooft het voor geen meter, hahaha, en wat zou mij dat kunnen schelen. Voorlopig kan jij gaan zitten wachten totdat tie verstuurd wordt, en kan ik hem over 2 uurtjes spelen.

    Waarom zou ik hier over moeten liegen. Heb al meerdere malen gezegd dat ik hem niet uit de winkel heb, maar via via, moet toch genoeg zeggen, lijkt mij
     
  18. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... Waarom zou XForce1 hierom liegen? Ik geloof het wel dat hij de game al heeft... En ook al gelooft niemand het hier, wat maakt dat uit? Je koopt het spel als hij beschikbaar is, punt uit! Laten we gvd geen ruzie schoppen over of iemand een spel wel heeft of niet... Maak liever ruzie met Bart Smit, die al een week beweert dat men het spel zou hebben ("Out Now")... Tegen die winkel kun je beter zeggen dat je het niet gelooft dat ze hem hebben, wanneer ze dat beweren...
     
  19. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Bartsmit in Emmen krijgt hem als het goed is morgen binnen. Hij moet er gewoon ergens zijn, en ook dicht bij mij in de buurt want heb geen zin om 100 km met fiets/auto/trein/bus te rijden. :)
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik snap zoiezo niet waarom mensen de godganse dag winkels afzoeken/bellen etc. om percee een bepaald spel te kunnen kopen...

    Alsof die paar dagen wat uitmaken zeg...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina