[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    huh!!! echt niet, ik verlies nooit ruim team-slayer meestal win ik zelfs, of het moet wel een heel erg suckie host geweest zijn. Maar 50-2 heb ik nog nooit verloren. Geef me nou eens je exacte naam op XBC dan zal ik je eens toevoegen. Met je sterke verhalen kom op zeg, ik ben al voor genoeg clans gevraagd, ik wordt echt niet 50-2 ingemaakt!!! :p

    edit: ik zie het al, ik ken jou helemaal niet, en die clan ook niet. Terwijl ik bijna elke clan ken. Maargoed ik voeg je toe, zodra je online komt zullen we eens kijken wat je allemaal voor onzin verteld!!! :confused:
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2003
  2. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    lees paar reactie's terug.. kan er nog niet op,maareh ik en rel zijn evengoed ongeveer,hij kent me wel.Vraag hem maar...
     
  3. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik ken je niet, dus heb het ff gevraagd aan andere en zij noemde je een opschepper. Maar anyway, als je zo goed asl rel bent ben je idd heel erg goed, maar 50-2 verlies ik niet van hem... _O_
     
  4. boriz

    boriz Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    XBC en tunnel

    waarom word er zo wijnig gebruik gemaakt van XBC en gamespy tunnel
    ik vind XBC veel beter werken geen reklame je een setting om allen PAL server te zie
    xbconnect.com

    wie wil er nu geen online halo doen

    [​IMG]
    andere setup zie hier http://www.xbchelp.com/network/
     
  5. Veggie

    Veggie Guest

    Omdat Xbox Live beter is..

    einde discussie 8)
     
  6. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    ...Maar Xbox Live ondersteund geen Halo!
    Ik speel ook vaak op XBConnect, en de pings zijn meestal veel lager dan op GameSpy(ware)
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    als je graag speeld met een ping van rond de 300 moet je het zeker doen.
     
  8. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    als je motogp2 hebt wil k je verslaan
    eh hoe oed ben jij?
     
  9. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    herken me aan xtreme Gamer
    alleen ik kan niet hosten en ik ben ook heel oed in halo, maar halo spellen we altijd met ze vieren op een xbox en dan via xbc
    capture theflagzijn wij goed in!
     
  10. hkunnen

    hkunnen Nozzman

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een probleempje

    Mijn XBOX zit via een UTP kabel in mijn router (netgear) en mijn pc ook. Als ik op xbconnect mijn xbox laat zoeken vind hij niks. Dit komt als het goed is dat mijn router de xbox niet accepteerd ik moet dus een verbinding instellen daarbij heb ik het MAC adress, naam en IP adres nodig(192.186.0.1 tot 192.186.0.51 mogelijk)

    Mijn xbox en router "begrijpen" wel dat ze aan elkaar zitten maar hij mag niks versturen of ontvangen van mijn pc.

    BVD.
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wij krijgen binnenkort sneller inet met een router, moet denk geen probleem worden toch om xbc te spelen (of geeft router moeilijkheden bij connecten tussen xbox en xbox connect?).
    En aangezien ik voorlopig nog geen live mag ga ik wel lekker op xbc spelen, wel minder maar toch.
     
  12. Veggie

    Veggie Guest

    Of scratchkaarten kopen ...
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ja maar das ook pas in maart dacht ik, dus dat duurt nog wel ff
     
  14. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    He ik ben ff wezen kijken op een site http://www.xbchelp.com
    en ze zeggen daar iets over dat je moet betalen voor de xbox connect
    maar is dat nou alleen voor xbcoonect 3,2c pro ofzoiets?
    Dus kan ik xb connect 3.2c full install gewoon installeren? en misschien de update?
    en van welke site hebben jullie het gedownd?
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    www.xbconnect.com

    maarre, werkt die headset nou wel of niet op xbc? (heb me er nog niet zo mee bezig gehouden maar we krijgen sneller inet en vriend neemt xbox, vandaar)
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    MIschien is deze vraag al heel vaak gesteld, maar hoe werkt dat Xbox connect eigenlijk ?!
    Halo heeft van zichzelf helemaal geen netwerk fuctie in z'n systeem zitten, behalve dan de Link optie.
    En als je dat Connect hebt, kom je dan ook in een host room enzo ?!
    Is het je geld wel waard ?!
     
  17. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Het systeem denkt dat je een system link spel speelt.
    En ik geloof dat het je niets kost, tenminste het is mogelijk een gratis versie te downloaden, had ik begrepen maar dat was mijn vraag dus ook.
    De computer zorgt ervoor dat je met een andere xbox, xboxen in connectie komt, ik weet niet of het ook op zn hoogst 4 kunnen.

    Enne de xbox live microfoon werkt bij spellen die de microfoon ondersteunen, dus waarschijnlijk geen halo wel bijv. unreal championship.
    als het goed is.
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Je kan 4 xboxen op elkaar zetten met xbc, unreal kan je dus bijv met 16 mensen spelen, maar heb geprobeerd met mechassault en toen kreeg ik maar 2 xboxen gelinkt, de anderen werden eruit geknikkerd. Maar xbc gratis versie is zeker goed en als je snel inet hebt, moet je het gewoon is proberen. Pc aanzetten met xbc en inet dus aan en gaan met die hap:D

    Maar als headset echt bij de nieuwe games werkt dan koop ik misschien wel een starterskit voor 30 euro, dan heb ik de headset die los 40 euro gaat kosten en eventueel als ik op live mag de set al
     
  19. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    k ty for the info
    Ik ga xbc dan ook is ff proberen
     
  20. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor de mensen die het vreemd vinden dat er geen reclame gemaakt wordt voor XBC en dat er zo weinig gebrui van wordt gemaakt, het is een ilegaal product en de verbinding is niet veilig, je garantie word zo erg beperkt !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina