Heeft alleen Xbox goede games de aankomende maanden??

Discussie in 'Algemeen' gestart door ccm1982, 7 sep 2003.

1. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Mja ok maar het moet wel allemaal eerlijk te werk gaan anders is het geen goede vergelijking:p

Fuck eerste post een beetje verkeerd gelezen:X

Nvrmind:)

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    hij komt ook uit op de xbox, toch of niet??!!

goede spellen op de xbox...: x, x, x, x
    en volgens mij had niemand t over exclusives..:{
    en waarom zou je de ps2 enz noemen??
    het gaat hier om de xdoos..

3. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat de exclusives het belangrijkste zijn bij zo'n lijstje:) en zoals ik al eerder zei heb ik het verkeerd gelezen.
    En volgens mij zit je X toets vast ofzo

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    idd zijn de excl het belangrijkst.. maar ik vind dat als je een xbox hebt dat je daar alle multiconsole games die geheel identiek aan elkaar zijn op de xbox moet halen.. tenslotte kortere laadtijden.. je gaat jezelf tog niet foppen daarmee;/

/edit ik was nog niet klaar :eek:

en daardoor is het tog zo dat de games (ja ook de multiconsoles) het beste tot hun recht komen op de xbox..

Laatst bewerkt: 7 sep 2003
  5. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, idd maar als je het echt volledig eerlijk wil opsommen hou je je aan de exclusives:)
    En het is ook logisch dat je de superieure versie koopt:)

6. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    maar het gaat er om dat er GOEDE spellen op de xbox komen... niet exclusive

en jah exclusives vind ik ook belangrijk.....

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    idd, mee eens :cool:

8. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    wat echt leuk is en op de GameCube of PS2 uitkomt, komt vervolgens ook op de Xbox uit

Dit noem ik persoonlijk het zelfde (staat in de 1e post)

9. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    wat ik tot nu toe mis in deze thread is het volgende;
    Kijk ik heb een ps2 en een xbox dus echt partijdig zul je mij niet horen doen.
    De laatste 2-3 maanden is er voor de ps2 weinig bijzonders (in mijn ogen ) uitgekomen.
    Maar er wordt voor de komende maanden wel iets over het hoofd gezien en dat is dat ook de ps2 online gaat.
    En met nfsU en fifa 2004 en gt4 hebben ze dan wel een mooie line-up staan.
    xbox gaat daar pgr2 en vooral TOPSPIN!!!:) tegenover zetten.
    de beste game ooit in mijn ogen (ik ben voetbalfreak is pro evo soccer en deel 3 is op komst voor de ps2 maar zal waarschijnlijk niet online gaan.
    Ik bedoel hiermee te zeggen dat iedere console zijn eigen strerke punten heeft en je dus nu nog niet kan zeggen dat er voor een bepaalde console iets uitkomt wat echt beter is dan de andere dus inderdaad smaken verschillen.
    Nog een ding: ik houd mijn hart vast voor pgr2 want ik ben heel bang dat dit een teleurstelling gaat worden (net als true crime).
    De ingame beelden (draaiend) tot nu toe leggen het grafisch af tegen gt4 en dat vind ik verontrustend en ook vond ik het gevoel van snelheid erg matig.
    laat het goedkomen aub.

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    leuk dat de ps2 online gaat, maar het is zeker niet bijzonder.. daarbij moeten de games zoveel beter online in elkaar gezet zijn, met een goede communicatie optie en friendslist etc dat het onwaarschijnlijk is dat ze qua spelervaring Xbox Live titels kunnen evenaren.. De handigheidjes van Xbox Live zijn er tenslotte niet voor niks..
    Maar tja, et ligt gewoon aan de persoon.. stel je neemt de gok, en gaat met je ps2 online, en het pakt goed uit.. en de line-up bevalt je.. tja niks te klagen.. maar mij liggen de games helemaal niet die op de ps2 online gaan..

11. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    idd, ik vind persoonlijk de games op de xbox leuker..
    en een paar op de ps2..:{

12. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ik vind dus dat er meer goede ps2 games zijn op dit moment dan xbox maar met live en de komende toppers wordt er terrein gewonnen t.o.v. de ps2.
    gt3, pro evo soccer zijn respectievelijk de beste racegame en de beste sportgame uitgebracht tot nu (mits je van voetbal houd).
    xbox heeft de beste shooter in de vorm van halo.
    Dat zijn de meningen van de gamepers en bladen.
    en ook van mij persoonlijk.
    ps2 heeft veel opgebouwd aan spellen die in diverse onafhankelijke bladen (en sites) 9.0 of hoger scoren.
    Bij de xbox gaat dat vanaf nu wel erg groeien maar de ps2 loopt (nog) voor.
    en tja uhh wie nfs:U niet leuk vindt online kan ik niet helemaal begrijpen want wat er tot nu toe over gemeld is, is dus op zn zachtst gezegd wel aardig dacht ik zo.
    En ik geef iedereen helemaal gelijk wat betreft het kiezen voor een game als ze op alle platformen uitkomen om dan voor de xbxox versie te gaan, doe ik ook namelijk.
    Maar soms valt dit vies tegen zoals nfs hot pursuit 2.
    Hopen dat dat bij underground niet weer gebeurt al wordt je al genaaid door het feit die niet live zal gaan.
    Ik kom de komende periode wel door met mn schatten van consoles die gebroederlijk naast mekaar staan in mn kamer en niks weten en begrijpen van consolewars.
    en dat is maar goed ook.

13. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben er mee eens dat er ontzettend veelbelovende games naar de xbox komen. ben alleen erg bang dat ze een beetje tegen gaan vallen(tao feng bijvoorbeeld). Ik verheug me er namelijk zo erg op dat ik in mijn hoofd al helemaal voorstel hoe het speelt. vaak blijkt dat achteraf heel erg tegen te vallen.

14. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Er zijn ook gamesjournalisten die GT4 grafisch gezien niet veel beter dan GT3 vonden...

Het is maar net hoe je het bekijkt.

15. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    De PS2 versie van NFS Hot Pursuit 2 werd door EA aan een andere (blijkbaar betere) developer uitbesteed dan de Xbox en Cube versies.
    De PS2 versie van NFS Underground is wel on-line.

16. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ey, thps underground staat er niet bij, en in de laatste oxm staat dat die only on xbox is

17. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    ik denk dat xbox en ps2 momenteel gelijk liggen aan elkaar qua spelaanbod (zeer weinig) en rond de komende maanden ook gelijk aan elkaar zal blijven, met zowel toppers op xbox als ps2.

over gt4 zijn idd de meningen verdeeld. als het er net zoals gt3 uit zou zien, is het zeker niet beter dan pgr1. daar komt bij dat ik pgr2 er op de screens beter uit zie zien, ook op de (enkele) ingame screens. maar goed we zullen het uiteindelijk wel zien.

18. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    ze zeggen vaak dat een game only-on xbox is maar dat is niet altijd waar en soms zeggen ze ook dat een game live gaat en dat is niet zo zoals bij thug.

sorry voor de off-topic.

19. William

William -

Leuk Bevonden:
    1
    PGR en GT3 zijn heel verschillende spellen. GT3 heeft een hele grote varieteit aan autos en races (gewone autos van Toyota Yaris tot Mercedes 500SL, sportieve autos zoals de Lotus Elise en Porsche 911 (dubbed 'Ruf'), rallye autos en rallye races, race-auto's uit de oude DTM (Calibra, Astra, CLK), Le Mans autos (Nissan, Toyota), Japan GT autos en unlockable Formule 1 autos (van Mansell, Senna en Hill). Daarnaast tuning (tot op de yaw-control van de Mitsubishi Evo's), telemetrie, pitstops en endurance races. En een paar echte circuits (Monaco, Laguna Seca)
    Duidelijk minder is de AI en de collisions.

PGR heeft leuke autos, lekkere (over the top) physics en 't prachtige kudos systeem, maar heeft voor mij een paar problemen:
    - geen goede in-car viewpoint. Het is of een viewpoint op 't dak of een viewpoint op de bumper. De laatste is niet lekker wanneer je kort achter een andere auto rijdt, omdat je dan niet door je voorganger heen de rempunten kunt zien.
    - tracks waar de rempunten en bochten slecht te lezen zijn, omdat er weinig contrast in de omgeving zit.

Merk op dat GT Concept (een GT3 'add-on') een stukje mooier is dan GT3. Vermoedelijk is GT4 grafisch net zo goed als GT Concept.

Racing Evoluzione (en MotoGP2) zijn de eerste race games die ik persoonlijke mooier vind dan GT3/GTConcept. (PGR dus niet, met uitzondering van enkele circuits in Tokyo).
    Ik rijd overigens wel met dashboard views (ipv de "chase cam"), en 't boeit mij dus niet hoe m'n eigen auto eruit ziet.

Afijn, beide staan ze op de verlanglijst.

20. Green Dwarf

Green Dwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er dan wel rekening mee houden dat een NGC- multiplatformer gemiddeld 10 € goedkoper is dan een XBOx-game(ik heb zelfs eenmaal een verschil van 15 € gezien). De verschillen in laadtijden zijn miniem en de grafische/ geluidsverschillen zullen waarschijnlijk alleen merkbaar zijn als genoeg geld hebt om zo'n home-cinema-systeem van weet ik hoeveel € met daarbij zo'n 5.1 geluidsinstallatie van weer zoveel €. Ik game nogaltijd op een gewoon TVtje met een gewone stereo. Kortom nu ik een NGC koop ik mijn multiplatforms mooi hierop.:9

Deel Deze Pagina