Relaxed dat jullie met een soort pricewatch bezig zijn. Ik hou het nu zelf een beetje bij, maar wordt er helemaal lijp van. Evenals van de Topic over 'Koopjes', hoeveel pagina's zijn dat inmiddels wel niet 
Ik post nog maar wat tips waar jullie misschien wat aan hebben om tot een goede pricewatch te komen:
'Tweakers' heeft in zijn pricewatch de mogelijk dat members zelf de laatste nieuwe prijzen kunnen updaten.
Ook is er bij hun de mogelijkheid om een voorstel te doen voor een nieuw product. De sitebeheerders kijken dan of het nieuwe product erbij wordt gezet.
'GameQube' heeft een simpel html prijzen overzicht gemaakt. Nadeel is dat je hier als member zelf niets aan kan veranderen. Behalve het doorgeven van prijzen aan de makers van de site.
Wat ze hier wel weer leuk en handig hebben zijn de menu's 'must have' en de indeling op 'alfabet' en 'all'.
Ideaal zou natuurlijk de update mogelijkheid van Tweakers zijn met de menu functionaliteit van GameQube.
Ik hoop dat jullie wat aan de tips hebben en verder hoop ik natuurlijk dat de pricewatch er komt
Laatst bewerkt: 4 jan 2004