Probleem: Colin mc rae 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tompy, 9 sep 2003.

1. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    hey
    ik heb al een paar dagen colin mc rae 3 .
    en als ik championship speel of single race dan heeft mijn auto altijd de neiging om naar rechts te gaan i.p.v. recht door als ik van mijn thumbstick blijf ik moet dus altijd bijsturen.
    en dat is toch wel vervelend.
    kun je daar iets aan doen?
    zijn er nog die dit probleem hebben?
    bey

2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Probeer is een andere controller!

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dan is je auto kapoetski! Althans, dat zóu het kunnen zijn. Is dit ook het geval in het begin van de race of ná een service point?

4. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat het ook bij een single race gebeurd, dus zen auto zal dan wel niet 'kapoetski' zijn, eerder zen controller.

Heb je die afwijking bij andere games ook Tompy, of bedoel je alleen dat je auto van die dweilneigingen heeft?

5. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic] Wel een beetje dom om CMR3 te kopen trouwens, deetlje 04 komt al heel binnenkort uit, je had beter eventjes kunnen wachten :) [/offtopic]

6. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij gewoon kapot is, als ik 1 keer flink gebots heb met da spel dan gat ie ook een beetje naaar links of rechts. Je hebt toch 2 controllers? dan probeer je het toch een keer met je andere controller....

7. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij COlin mcrea 3 is het mooie dat je auto kapot kan maar als je je band lek heb dan merk je dat ook aan de besturing hij trekt dan en dan moet je hem steeds corrigeren maar waneer gebeurt het gebeurt het meteen na de start van stage 1 of naar een tijdje als je al wat ongelukken heb gehad

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    kwenie of je met je analoge stick of d-pad stuurt, maar ik heb weleens dat m'n analoge stick iets naar 1 kant stuurt, terwijl ik met d-pad rij. dan moet je er ff een tikje tegen geven en dan doet ie het weer

9. Tompy

Tompy !!OSM!!

Leuk Bevonden:
    0
    hey
    ik heb het gewoon bij 1 deel in finland.
    en nu gaat het weer.
    zou kunnen dat de auto kapot is.
    want kheb dat gewoon als ie helemaal kapot is.
    dus misschien.
    en kheb colin mc rae 3 niet gekocht, maar geruild tegen moh frontine.
    oke?
    bey

Deel Deze Pagina