fever krijgt het moeilijk ESPN NFL Football is hier!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door calibur, 9 sep 2003.

1. calibur

calibur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    review

ik denk dat Fever geen kans maakt tegen madden en 2k series!!

2. Blisz

Blisz Plague on words

Leuk Bevonden:
    0
    En dus?

Sowieso haalt Footballen op de xbox het niet bij het echte football ;)
    Maar ik zal even kijken welke de beste game is, lijkt me toch wel leuk om af en toe ook eens een potje te footballen op mn xbox!

ciao

3. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me opzich wel een keer cool als ik de regels begrijp. Weet je niet toevallig een site waar de regels duidelijk staat uitgelegd?

4. Sumo

Sumo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens op www.admirality.nl. Volgens mij is er daar een link naar een site die de spelregels uitlegt.

5. Blisz

Blisz Plague on words

Leuk Bevonden:
    0
    Of ga eens meetrainen met een club bij je in de buurt. Als je het een beetje kan hebben dan weet ik zeker dat je er geen spijt van zal hebben!!!

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De games zijn nog niet uit in Nederland dus deze gaat naar xbox gaming ;)

7. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Very nice, vooral die first person vision is bruut

8. Green Dwarf

Green Dwarf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet er trouwens iemand wat de rol van Sega binnen dit spel is want de ESPN-series zijn de opvolgers van de 2k-reeks. Maar op de site van Sega is de link Van SegaSports vervangen door een link naar ESPNgames. en wanneer je erop klikt krijg je een waarschuwing dat je naar een site vertrekt die geen eigendom is van Sega. En op verpakking kun alleen heel klein onderaan de naam sega (niet het logo) zien. Hebben zij hun reeks verkocht ofzo, of maken ze nu sportsgames in opdracht van ESPN, of iets anders...

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Sowieso alleen nog maar een NTSC aankondiging voor ESPN, staat nog niet op PAL release lijsten...

10. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vrijdag in ieder geval Madden2k4 kopen! En zodra ESPN NFL2k3 uit is, dan koop ik die ook! Alleen wel erg annoying dat NFL2k3 weer eens zo lang op zich laat wachten voor PAL.

Oh, en wat het echte football is... Lijkt me duidelijk dat dat American Football is. Tenminste geen spelers die express gaan liggen. Zo kan je je toch geen sportman noemen. Voetbal is alleen maar opgeblazen publieksvermaak waar geen of weinig competitieelement in zit en waar alles te voorspelbaar is.

Deel Deze Pagina