[POTC] Need help !!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gl@di8or, 8 sep 2003.

  1. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de missie waar je Rheims moet vinden |:-
    Op het pirateneiland krijg ik een tip wanneer ik de taverne uit kom tegen betaling.
    Hij zegt dat Rheims naar Concecao gevaren is voor iets te regelen met de smuglers boss.

    Nu vind ek in het smuggler kamp op Concecao wel zijn huis, maar ik geraak er niet in of ik krijg niets van informatie. :'-(

    Daarna ben ek elk eiland af gevare en nog nx :confused:

    Weet er hier iemand toevallig hoe ik verder moet ?

    Tnx _O_
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet het niet zeker meer, maar is dat het huis met die bewakers er voor?

    dan mot je als het nacht word, aan de rechter kant van het huis gaan staan en dan ken je het huis in. (daar zit geen raam of deur ofzo)

    zoniet, dan zoek ik het ff voor je op.


    Ik heb ook hulp nodig:

    Op een gegeven moment is Danniƫle je voor geweest in de kerk en naar oxbay gegaan. Nu staat er in het logboek dat ik ook daar heen moet gaan en er geen tijd te verliezen is. Maar 1 maal daar aangekomen is er niks of niemand die mij een aanwijzing geeft. Wat moet ik doen?
     
  3. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ek al geprobeert, maar ik weet niet of het volledig nacht was.
    Alles was toch gesloten en het was donkerder, of moet het volledig nacht zijn ?
    En is het normaal dat er niemand (ook de smokkelbaas) niet met mij wil spreken daar ?


    En kzou u wille helpe, ma zover ben ek nog nie geraakt
    probeer www.gamefaqs.com is
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    eum, je mot gewoon naar de tavern gaan, en dan een kamer huren totdat het donker word. En dan naar de zijkant (waar dus geen raam zit, rechts) gaan en de actie toets (om deuren te openen) genruiken. Mot lukken denk ik. Als we het over het zelfde gebouw hebben.

    Ik had ook niet verwacht dat jij me kon helpen, maar dacht, maak er een algemene PotC help van:+
     
  5. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat van die taverne heb ek al gedaan, maar die geheime deur aan de zijkant blijft gesloten, geraak niet binne

    Hoplijk ist geen bug :confused:
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    gepraat met de bewakers, heeft de drugs lord al gezecht dat je er niet in mag etc.?

    edit: je weet nooit, misschien mot je nog iets triggeren.
     
  7. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem, ik kan er met niemand in dat kamp over praten, niet de bewakers en ook de baas niet

    Het laatste dat ik kunnen doen heb is die gast buiten die taverne in het piratenkamp
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ee dat weet ik, maar toen ik met die baas praatte zei hij geloof ik iets van dat ik niet bij dat huis mocht, maar ik weet niet zeker of wij het over hetzelfde hebben.

    Gaat toch over dat huis met 2 van die bewakers ervoor, toch?
     
  9. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, maar die baas zegt dat hij bezig is en dat ik zo snel moglijk buite moet gaan, maar nx over dat huis met de 2 bewakers |:-
     
  10. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dan heb je iets over geslagen. Je hebt ook al met danielle bij de vuurtoren gepraat?

    dat ie samen met die vreemde man is?
     
  11. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, kheb haar alleen in de taverne zien weglope.
    Maar kheb nog nx over die vuurtore ghoord :confused:
    Ben nu herbegonne en kmoet nu aan dezelfde missie beginne
    Nu ben ek juist uit de gevangenis en heb die opdracht van Rheims gekrege. :{

    btw, bedankt da ge mij zo goe wilt helpe _O_
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat helpen is geen prob, vind het eigenlijk wel jammer dat er geen meer mensen komen.

    Het probleem is ook een beetje dat het lang geleden voor me is, tijd niet meer gespeeld.

    eum, ik mot maar ff kijke hoe ik bij die vuurtoren terecht ben gekomen....ow ik weet het alweer.

    Op als je net uit de gevangenis komt, dan vraagt een vrouw om je hulp om een oude man die verbrand gaat worden te helpen.

    Die heb ik dus geholpen, die mannetjes eromheen afgeslacht, en dan nodigd hij je uit als je de goede dingen zecht bij zijn vuurtoren. En daar kom je dus het dinamische duo tegen.
     
  13. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    geen vrouw gezien.
    Uit de gevangenis - bij gouverneur (Rheims) - taverne - danielle - pirateneiland - gevecht

    Is het al tzelfde wie van de 2 vechters je helpt ?
    Ik heb ze laten vechten en de anderre laten doden

    Daarna moest ek betalen voor info voor de taverne

    en dan zat ek vast :confused:
     
  14. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    OPGELOST 8)

    Heb verder gespeeld en nu ging het opeens wel.
    Er kwam iemand naar mij in de taverne.
    Dit was de vorige keer nie :D

    Tnx btw _O_
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    heel vaag, dat van dat gevecht ken ik me niet herinneren.

    misschien dat het op de xbox toch anders is vergeleken met pc.

    Of ik zit in een andere missie te denken, agja, mooi dat het gelukt is.
     
  16. Ok vraagje :)

    Ik zit in de missie waarbij je een munitieschip van de Fransen kapot moet maken op zee met je schip, het probleem is dat ik dat schip nog niet aan kan omdat mijn schip nog niet zo krachtig is... en omdat ie friendly is kan ik hem niet 'enteren' kan iemand helpen?
     
  17. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  18. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    op de kaart verder de zee op varen, daarna gewoon op A drukken. Dan moet je proberen het schip te enteren, ben ik ook een tijdje mee bezig geweest. Maar verder op de zee is het dus geen friendly ship meer hoor.

    Het is nu wel duidelijk dat je dus alle quests in een andere volgorde kan spelen, want als ik hier die posts lees ben ik iets anders te werk gegaan. En dat vrouwke heb ik ook nog niet gezien.

    Help: Ik moest z'n chest afleveren ofzo, toen kreeg ik later z'n verwijzing dat ik naar DeFleur moest gaan ofzo en op dat eiland zou ik iemand vinden die er meer van afwist, maar die kan ik niet vinden.
     
  19. Gl@di8or

    Gl@di8or Boarding is life

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet als je op fleur aankomt door de eerste poort gaan, niet door de 2e.
    Het huis van de persoon die je zoekt is aan de rechterkant van de 2e poort (ervoor dus).
    Het huis tmeest naar de muur
     
  20. Nog een keer: Ik doe een missie waarbij ik een gast Raoul Rheims moet vermoorden ik ben al in dat hui s waar hij woonde op Conceicado geweest maar als ik daar in kom word ik aangevallen en ik kan die twee dudes die dan komen niet aan, iemand tips?


    EDIT: gehaald met geluk :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2003

Deel Deze Pagina