De waarheid is dat de Xbox weinig kans maakt ivm. de hoge prijs. PS2 wel ivm.de lage prijs. Net als de Gamecube. De Dreamcast blijft toch goed ook al zijn er weinig spellen voor!!!! Jammer genoeg kennen weing mensen de Dreamcast. De Dreamcast is mooier dan de PS2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS2 is toch meer in staat dan de DC De Xbox zal in het begin wel redelijk duur zijn, maar daalt sneller dan de PS2, omdat er meer concurrentie is, de PS2 kwam op de markt met nauwelijks concurrentie (De DC was niet goed vertegenwoordigt in Europa/Nederland)
Hmmz X heer, ik zie je dat je bepaald op de hoogte bent van de xbox. 1059 tegenover 1149 bij de launch? Hmmz volgens mij is die prijs niet echt zo'n verschrikkelijk nadeel, M$ zal de hardcoregamers toch wel in het begin pakken, zoals ik. NGC blijft een goede concurrent, die je wellicht toch niet zou kunnen verslaan, het is uiteindelijk the BIG N! Peace out
Maar toch waren ze bereid om dat bedrag te betalen, als die mensen echt denken dat de Xbox een goede console is waarom zouden ze het nu dan niet willen betalen?
Voor de Nederlandse gamer is het natuurlijk anderhalf jaar geleden (als je rekent dat ze op 14 maart zon bedrag uitgeven) dat ze zon uitgave hebben gedaan, dat is wel te doen ja. Maar op dat moment zat ik volgens mij met een DC.. en die had op dat moment een beter aanbod aan spellen. Nu heb ik van de zomer mijn DC verkocht, en wil ik wat nieuws, echt iets nieuws, dus de Xbox
wist je dat niet? je dreamcast IS al kapot dreamcast heeft betere graphics dan xbox hoor, maar omdat ie van jouw kapot is ziet het er niet uit vergleken!! ]:-
Jammergenoeg heb ik geen DC. Er waren echte spellen voorOA2,Soul Calibur,Sonic enz. Bijna allemaal. En de graphics zijn beter dan PS2/NGC. De Xbox is wat beter,maar toch niet al te veel hoor. De DC is een goede console ook al had het succesvol kunnen zijn als ze meer reclame maakten!