Ik weet niet goed in waar ik dit moest plaatsen dus heb ik het maar hier gezet, alleen heeft dit denk ik betrekking op meedere subfora aangezien ze bij de mediamarkt zowat alle elektronica, hardware en software verkopen. Anyways, bij de mediamarkt in groningen is er nu een actie voor studenten: de prijs = inkoopprijs + 19% btw. Ik weet niet of dit voor alle artikelen geldt. Misschien zijn er mensen uit groningen die er wat meer informatie over kunnen geven. De actie zou tot 15 september duren. Ik ga nog even rondvragen hoeveel het scheelt op de artikelen, want mocht het veel zijn dan ben ik van plan om vrijdag even naar groningen te gaan en een all-in-one te kopen. Iedereen die hier meer over weet, deel uw informatie met ons
Hey man bnedankt voor de info. Misschien zijn er nog mensen die er wat aan hebben of zoals jij zegt wat meer over weten. Zou te gek zijn
ik zou best wel wat meer wille weten heb toch een ov dus kan best wel een dagje naar groninge gaan om daar een spel te hale voor inkoop prijs
da's lekker, jammer alleen dat ik geen student ben, hoopen dat ze die actie nog zo'n 3 jaar houden, lolz