Spiderman 2 ????

Discussie in 'Algemeen' gestart door salva, 10 sep 2003.

1. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat Activision bezig is met een spidey 2, eentje waar je net als bij gta een boel vrijheid hebt en niet gebonden bent aan een linear verhaal.

Weet iemand hier al wat meer van???

2. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanne schijt zooi zeg, playstation heeft hem alweer GRRRRR, af en toe kan ik microsoft wel schieten!!!.

Hopen maar dat ie ook weer een keertje naar de xbox komt!!!

3. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow da's goed nieuws, maar ik zag op www.activision.com dat ie al uit is op de PS2 en ze praten niet over een xbox versie??

5. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Op de PS2 issie nog niet uit hoor.. hier in EU nog niet iig... ze zullen wel tegelijk uitkomen hier.. Spidey ziet er hier wel stukker beter uit, zo te zien is het niet zo'n kleurrijk spel.. maar lekker donker!

6. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Spiderman2 komt ook na Xbox,komt op alle consoles uit en is op het moment nog niet verkrijgbaar....maybe in USA maar volgens mij ook nog niet daar.....maar ja vond spidey 1 ook niet egt veel

8. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is een hele oude game die ik ruim 2 jaar in de winkels ligt... De game waar jij shots van liet zien is Spider-Man the Movie 2. Totaal ander spel, maar ik begrijp dat het wel verwarrend kan zijn.

9. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O ja maar dat wist ik dus niet, de eerste spidey vond ik wel leuk aangezien ik ook een fan ben.

Maar lijkt het jullie niks om helemaal de vrijheid te hebbenm in New York zoals in gta.

Zoals ik begrepen heb gaat ie veel op treu crime lijken!, da's toch wel leuk met onze muur klimmer, web slinger non lineare actie te ondernemen!.

Salva

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    GHAHAHA!! Die game heb ik hier liggen voor me Playstation1. :+ Al een paar jaar trouwens.

Edit: ik zie nu welke je bedoeld, maar waar je gelezen hebt dat het op GTA gaat lijken is voor mij een raadsel. Misschien een link?

Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vond die oude PSX spidey game wel cool......maar Spidey-movie niet zo......maar ja film zuigde ook

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat je meer vrijheid hebt heb ik ook gelezen.....in een PS2-mag (jajaja shame on me haha).....je kan nu gewoon door stad slingeren en side missie's doen.....zoals mensen helpen met een opdrachtje ofzo....denk dat het net zo wordt als secrets in deel 1

13. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here,

Ik heb het ook gelezen in een ps2 magazine, het spel moet er vele malen beter op worden.
    Je kunt gewoon door de stad klouteren, springen, webben en het kan voorkomen dat een jongetje op straat zijn ballon verliest als jij die dan terug geeft krijg je extra hero points etc.

Het moet trouwens een hele ervaring zijn om van een hoog gebouw te springen (zonder laadtijden) het schijnt extreem duizelingwekkend te zijn!.

Salva

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij duurt het nog wel ff voordat ie komt, op Tothegame staat voor
    USA 27 juni 2004 en voor EU nog niks...

15. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht wel dat het een vet spel wordt, net als de film!

16. Veggie

Veggie Guest

vroege fase ...

Deel Deze Pagina