King Tuur 1e met HALO championships

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 24 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Hoe kan je met 3 spellen het beste zijn van Nederland?
    Gefeliciteerd Tuur met je overwinningen en nu maar hopen dat je van die vierentwintig uur per dag spelers kunt winnen in Tokyo.
    (Tokyo is het toch)

2. XtremeX

XtremeX Hardcore Xtreme

Leuk Bevonden:
    0
    t is in korea ..

en de winnaars gefeliciteerd.... (dus niet alleen kingtuur)

3. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Even om een gezicht bij de naam te krijgen!

Arthur, veel succes.

Arjan, ook veel succes!

4. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, als jij denkt dat je King Tuur's ass kicked, wil ik je dat persoonlijk zien doen, echt niet dat jij hem verslaat, hij is te fucking goed (levert ook af en toe de nodige frustraties op bij het lannen, hè alex;) ;) )

5. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    owhja, tuur, als je dit leest, ik heb nog een video tegoed, die mag ik nog zien, weet je nog wel, ja, jij dacht dat je er onderuit kon sneaken, maar zo makkelijk gaat dat niet:)

6. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT, ik heb genoeg van dit gezeur

jij overdrijft het ook wel super, hij heeft heel weinig rockets gebruikt, en ja, cloak, das gewoon het spel (rocketlauncher trouwens ook) en jij moet zelf niet zo fucking schijnheilig doen, want het ene potje loop je met een sniper te kempen, en als iemand het het volgende potje terug doet, zit je te zeuren dat het lame is, zo is het leven nou eenmaal, accepteer dat je niet goed genoeg bent om naar korea te gaan en leef verder.

Laatst bewerkt: 3 sep 2003
  7. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt onwijs knap als je zo goed bent in een bepaalde game, laat staan in meerdere games. Ik ben zelf echt bout met spelleen maar ik beleef er toch ook wel een hoop plezier aan.

Maar in ieder geval: Go for it King Tuur!!

8. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat is toch van Ali-G? van die film?
    big up west-side enzo, zegt ie dan door de radio..
    hij zegt 't wel vaker, alleen kan ff geen voorbeeld bedenken:)

maargoed anyway:D;
    nice work Tuur:)_O_

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Bloodgulch 1on1 volgens mij zijn er wat teveel kokusnoten op je pan gevallen.

Voor 1on1 moet je gewoon rat race hebben een klein level of prisoner maar niet van die grote levels waar degene wint met het beste zicht vermogen want ik zie dus geen kut in de verte in bloodgulch omdat alles zo lekker gaat kartelen. 1on1 is gebasseerd op full charge actie en niet op die vieze sneaky shit, dan moet je team games spelen. Kijk maar naar quake 3 daar is een 1on1 map gewoon klein en full charge.

10. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit gewoon een groot verschil tussen velden als Blood Gulch en Sidewinder of velden als Battle Creek en Wizard.

Ik persoonlijk vind Blood Gulch leuker, daar komt het namenlijk wel heel erg op vastheid aan, mis je een keer tegen iemand als McPlayboy, dan schiet hij je door je kop. :cool:

Bij een map als Battle Creek, gaat het erom wie eerder een shield pakt en de rocket launcher in bezit heeft. Heb je pech, dan begin je op een verkeerd punt en heeft je tegenstander allang het shiled de rocket en een camouflage, loopt hij zo 4 punten op je uit.

Maargoed, 1-1 is toch triest, je ziet pas of iemand echt goed is (vind ik) als hij ook een bepaalde tactiek heeft en goed kan sniperen. Iemand met de rocket opblazen kan elke n00b :p

11. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Blood gulch is leuk met 8 tegen 8, dat is pas fun, met ze alle in een wagen gaan zitten en dan wachten tot iemand je neerschiet met rocket launcher.
    Rocket lachcher is helemaal niet n00b, Van ver is rocket bagger en heb je er duidelijk skills voor nodig.
    Maar king, neem je me uitdaging nog aan? Wie weet trouwens wanner er een volgende x-box halo toernooi is, wil ik wel bij zijn, ben nog nooit naar zoiets geweest(wel thuis lan partys met 16 persenen) maar niet echt een toernooi.

12. Silentdutchie

Silentdutchie Full time gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer dat ik pas overmorgen Wireless Netwerk heb, moet ik zorgen voor naambekendheid op Live: moet in een maandje of twee geklaard zijn hahaha:cool:
    Do not gain respect, take it:eek:

13. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Welke uitdaging? En trouwens, als je met een rocket van ver af schiet ben je zeker een n00b, dan pak je toch een ander wapen

14. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    o_O dead or alive tournament? o_O
    waarom weet ik dat soort dingen nou toch nooit :{
    *gooit boze poep naar XBW*

oh en congrats Tuur :)

15. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij had jij geluk dat je zo hoog bent gekomen >_>
    <_<

<_>

n00b
    wat een zeikerds in dat TCR, allemaal geluksvogels, eigenlijk zijn jullie n00bies |:-

(ff zien hoe ze hierop gaan reageren, zullen wel weer gaan janken)

Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehh wie reageert er nou triest? Als er iets triest is is het wel het n00b woord.

17. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel meer dan 3 headshots gemaakt en op de hele dag heb ik 3 of 4 kills met rocket launcher gemaakt. En spawnen bij een needler vind ik niet echt fijn. Maar jullie denken dat ik door geluk heb gewonnen. Denk dat maar. Ik ga zaterdag lannen met [TCR]-[Spider] en wij weten dan wel wat de ander kan. Gewoon niet meer mokken. Bewaar de vrede _O_ _O_ _O_ _O_

18. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    ga huilen zeg om het woord n00b, je weet best dat ik het gebruikte omdat die tcr gasten niet tegen hun verlies kunnen en iedereen die beter is zeggen dat die geluk hebben, en hun zijn uiteraard puuuuuuuure skillz.

19. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook meegedaan...aan de voorrondes dat is:) Ik werd gechopt door Hanneshamlap met 15-4. Ik was ook zo'n mannetje die in zijn ''streek'' de beste was en dacht dat ie niet te verslaan was. Na een paar 15-0 overwinningen geloofde ik daar nog steeds heilig in tot ik in de finale van die dag tegen hannes moest. En King Tuur moet dus nog beter zijn, hehe ik wil het niet eens meemaken.
    Trouwens tuur als je dit leest. Zit je al bij een clan ofzo, anders heb ik wel plek voor je:+ .

20. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik snap die lui niet die zitten te zeuren dat arthur niet goed was ofzo. Want je zit toch met z'n allen (of 2-en) in zo'n game, dus heb je allemaal DEZELFDE wapens, dezelfde TELEPORTS, dus het heeft geen zin om dan te zeiken met dat hij geluk had dit of dat!

Dat kan alleen als je kijkt vanuit 2 games die op verschillende maps door verschillende mensen gespeeld zijn.

Hij is gewoon GOED! :cool:

Wanneer zijn de WCG eigenlijk ? :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina