Ik kom niet verder bij halo Ik kom niet verder bij halo, ik ben in ut level na library (dacht ik) waar ik 2 energy generators ofzo (grote blauwe stralen) uit moet schakelen, de eerste ging goed gewoon erin gaan staan, maar de 2e lukt niet ??? hoe moet ik dit doen?? dat ding zit 3 meter boven de grond en via dat platform springen lukt ook telkes niet wat moetk doen
ow dus ik moet die bansheet weer ff gaan halen en dan door die tunnels daarheen vliege??? ok bedankt Edit: Heb het net geprobeerd, ik zei nerges een banshee staan
Nee man, je wilt tog niet met die Banshee door die gang gaan?? kan dat wel dan?? ik d8 dat je gewoon verder moest zoeken, dan komt er vanzelf wel weer een, die niet 3 meter boven de grond zit. suc6
Ok er staat wat je moet doen: Find and enter lower entrance to canyon B, die heb ik dus gevonden maar ik moet dus in die blauwe straal gaan staan, waar ik niet bij kom, hoe kom ik hier verder dan??? Ik snap ut al zag net een banshee vliegen, schoot ik hem neer, maar hij viel naar benden KUT, maaruh dankju voor ut helpe ga ut nog een keer probere
nee dat is het niet...ik dacht eerst ook dat dat er 1 was...maar je moet een hele andere hebben je moet daar gewoon verder gaan en dan kom je later 1tje tegen waar je wel bij kan...ze zitten namelijk alle 3 op de grond
halo walkthrough bij google ofzo intikken en whala: uitleg wat te doen. en ik maak het nog makkelijker: http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_halowalk.html
je moet in die 2e niet staan nee maar een klap met je wapen erop geven Jezus man als je daar niet eens aan hebt gedacht kan je net zo goed je xbox verkopen
volgens mij moest je, net zoals ChaoZ-dRoNe zei, een banshee pakken (kun je niet uit de lucht schieten, zijn volgens mij altijd gelijk kapot) en dan zo'n tunnel invliegen, lopend ken ook maar vliegend is wel net zo makkelijk . ik was ook bij zo'n ding 3 meter boven de grond, maar ik ben gewoon verder gaan zoeken en toen kwam ik de goeie tegen. wtf lul jij nou? ik heb de level al 3x uitgespeeld en heb nog nooit met m'n wapen op zo'n ding geramd, ben er steeds gewoon ingelopen. moet ik dus nu m'n xbox verkopen ???? d8 het dus ff niet hè.
Je MOET erin gaan staan, misschien dat Lars er al half instond toen hij sloeg Cortana zegt nl iets over dat ze je mjolnir suit heeft aangepast dat het een emp signal uitzend als je in die straal stapt (ofzo).
ok, ik ga even verder zoeken of ik nog ergens anders zo'n ding vind.... Heb net mun reward pack ontvangen dus ik speel halo niet meer zovaak, maar bedankt allemaal edit: Behalve lars dan...
Fout, ik heb n keer in het 2e level die gast uit zn bansee geschoten maar daar hebben ze gewoon niet ingesteld dat je KAN vliegen in dat ding, hij was nml wel heel