Welke gaan jullie halen en ze komen allebei zo rond eind het jaar uit, maar ff vragie over die Double pack is dat Vicy City en GTA3 in 1 ofzo :/
hmm ik wacht eerst maar ff de reviews en ervaringen van true crime af en dan beslis ik denk ik.. want van gta weet ik wel dat ik het een leuk spel vindt, maarja om nou allebei te kopen vind ik wat te ver gaan..
Oh noujah ik enk dta ik maar voor True Crime: Streets of LA gaat als de review me bavalt, heb namelijk GTA allebei al gespeeld op de PC.
Ik ga 99%zeker gaan voor het gta dubbelpack. Dat zijn gewoon twee ERG goede spellen & met de grafische verbeteringen voor xbox gaan die nog beter worden. True Crime heb ik al filmpjes van gezien & dat zegt me niet echt veel+de mensen die demo gespeeld hebben vonden het ni goed. Het KAN nog veranderen maar ik denk niet dat het zal kunnen tippen aan de gta-serie.
Noujah we w88 gewoon tot tot de reviews en dna oordeel ik wel, maarjah ik gah denk ik tog maar voor TC
True crime is egt poep, kheb de demo op de ps2 gespeeld Was egt vet poep. Gta3 en vice city heb ik al op de pc. Dus die haal ik ook niet.
Ik ga voor TC omdat er volgens mij een beter verhaal in zit. Je kan dan kiezen of je de verhaallijn volgd of niet. En er zijn ook nog losse missies.