[PC] Tron 2.0

Discussie in 'Games' gestart door Bitchslap, 11 sep 2003.

  1. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dit spel en zoja is ie leuk want als SW:KOTOR er morgen niet is dan ga ik denk ik deze kopen???
    Alvast bedankt
     
  2. Solid_Sjaak1

    Solid_Sjaak1 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Tron 2.0 is wel vet, maar je moet er van houden. En Kotor loopt maar 20fps das veel te weinig. Die zou ik nie kopen. Tron hebt ook een lekkere engine. Dus loopt die super goed
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb gehoord dat het een goed spel is.
    je kan alvast de Final demo hier downloaden (balkje boven aan: Gengre: actie selecteren en dan op tonen klikken en dan naar beneden scrollen).
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Bullshit.. Kotor heeft soms framedrops, maar die storen zeker niet..
    en kotor krijgt overal goede reviews, vol met lof, en het gemiddelde cijfer ligt rond de 9.5..

    dus topicstarter, het is een feit dat kotor beter is dan Tron 2.0, en ik zou je aanraden te wachten op Kotor, en als die je niet bevalt die dan te ruilen..
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    appels en perennnnnnnnnn |:-
     
  6. kid paddle

    kid paddle *

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat tron 2 alleen voor pc uitkwam ?
    of komt ie ook voor xbox ?
    zou wel vet zijn :D
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarom denk je dat dit in het Overige console's + PC / Internet forum staat?
     
  8. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    hij kan later toch geport worden naar de Xbox?
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Maar voorlopig is er niets bekend over een poort naar een console.
     
  10. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Tron heb ik vorige week ontvangen en ben echt verrast door de kwaliteit van het spel. Na de demo gespeeld te hebben dacht ik echt met een baggerspel te maken te hebben. Toch waagde ik me eraan en het bleek echt een cool spel te zijn! En dan niet eens het online aspect, maar gewoon de single player. Graphics zijn ook origineel gedaan.. Zeker een aanrader dus! Ookal zou ik eerder voor KotOR gaan dan voor deze game..
     
  11. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de online demo gespeeld. En het is echt een bagger spel; beetje met discs rondgooien :eek:

    Eerlijk toegegeven: ik had/heb geen id wat je moet doen in het spel, maar de demo vond ik iig behoorlijk loos.
     
  12. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook al KOTOR gekcht maar misschien ga ik deze nog wel een keer kopen (alleen bij de Demo ging ik heel snel kapot, en die disc is ook vet irri om mee te blokken)
     
  13. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die inmiddels het spel TRON 2.0 Killer App heeft op de Xbox? De game staat gepland op een release 10-12-2004 en ik ben er zeer geïntereseerd in... Maar de game staat momenteel alleen nog maar op een paar websites als een spel dat gaat komen, met name op Dimensionplus... Ik hoop maar dat het spel ook gewoon overal in Nederland in de winkel komt te liggen... Dus nogmaals: wie heeft hem al? En wat vind je er van... Er wordt in eerdere reacties hierboven al wel ietwat info gegeven, maar als je meer weet, meldt het dan s.v.p. hier... Bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Deze hoort in het Overige Consoles / PC Gaming forum thuis. Ik verplaats hem.
     
  15. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag dus tron 2.0 uitgekomen !
    Heeft iemand hem gekocht ik ben namelijk best benieuwd hoe hij speelt.. hoe het eruit ziet enz enz enz


    Edti: waarom staat deze trouwens in dit deel van de forum ??
    Nu is er tog een xboxversie ? :+
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004

Deel Deze Pagina