MSN Messenger 8.0 wordt betaald, dit jaar echter???!?!?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door goalkiller, 11 sep 2003.

1. goalkiller

goalkiller kazza

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer msn messenger 8.0 uitkomt, omdat de meldingen zijn dat hiervoor betaald moet worden. Kan iemand meer info geven over de release van deze nieuwe messenger??

2. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    6.0 is toch de nieuwste? ik maak me geen zorgen hoor.. 6.0 bevalt goed.

3. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn nu pas bij 6.0 dus dat is nog heel lang meschien over jaar of zo maar ze gaan er echt niet zorgen dat je ervoor moet betalu hoor weten ze zelf ook wel dat niemand er meer op zit.

4. goalkiller

goalkiller kazza

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als ze dat gaan doen zul je waarschijnlijk met oudere messenger versies ook niet kunnen inloggen op het netwerk van msn. Dus gaat iedereen over naar icq of andere instant messenger diensten waarschijnlijk?!?!

5. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Man denk je dat kom op man waar heb je dit gehoord man dit is onozol trouwens anders zouden ze het zelfs op de msn site staan het is echt complete onzin wat je nu uitkraamt

6. goalkiller

goalkiller kazza

Leuk Bevonden:
    0
    Jong dit is geen onzin, kijk maar naar de berichten van de algemene voorwaarden die zijn veranderd van msn messenger, waarin staat dat ze in de toekomst geld mogen vragen, en er zijn artikelen van die hebben in de pc advisory van oktober afgelopen jaar gestaan.

7. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe kom je erbij dat ze het ij 8.0 gaan doen

8. goalkiller

goalkiller kazza

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik laatst gelezen in een artikel in de pc advisory van oktober 2002. En heb verschillende geruchten hierover gehoord dat je hiervoor per maand voor moet gaan betalen.

9. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    En nog 1

10. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ik had op de officiele site (www.msn.com) gelezen dat msn 8 al bestond alleen niet in nederland (heeft te maken met bepaalde diensten (je kan bellen via msn 8 enz)

en dat ervoor moet worden betaalt verbaasd me nix...

11. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    En daar ging de monopoly van MSN... :cool:

12. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Dus de 6.5 of de 7.0 wordt nog gratis en vanaf de 8.0 wordt het betalen, voor extra dinge gelijk het gebruik van webcam ext...(ik denk dat je vooral moet betalen voor profesioneel gebruik en niet voor gelijk stomme zaken; gelijk typen en dergelijke!)

13. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    WtF, MSN 6 is pas een jaatje uit en nu al zorge maken pver de verre Alpha-versie van MSN 8???:mad:

En dan zal hij zowieso wel ergens gratis te halen zijn ;)8)

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    te halen, ja.
    te gebruiken? :confused:

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga niet voor een chatprog betalen :eek:, stap ik wel over op iets anders.. net zoals de rest van de wereld.. napster ook, je kon er voor betalen en blijven dlen, maar dat deed niemand :cool:

Ik denk dat MS nog een paar jaartjes moet wachten voordat ze er geld voor gaan vragen..

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    hoewel ik overstap van 5 naar 6 ook moeizaam ging met een hoop gedoe, moet eerst nog 7 uitkomen en dan pas 8. en aangezien het meestal jongeren (scholieren/studenten) zijn en niet de ouwe opa's of mensen die ervoor willen betalen lijkt t mij n fabeltje om msn te laten betalen

17. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    volgens mij zei ik al dat msn 8 al bestond........................

18. Richard

Richard I'm live enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jullie snappen het niet.
    Er is een groot verschil tussen MSN en MSN Messenger. Messenger is een onderdeel van MSN en MSN is een soort van browser. dus daar moet je voor gaan betalen en niet voor MSN Messenger. Dat zou pas echt een stomme stap zijn van Microsoft. Op het moment zijn ze bedrijven aan het aanpakken die gebruik maken van het MSN Messenger netwerk gebruik maken en ondertussen zeker de gebruikers geld gaan vragen, haha, het idee alleen al!!

19. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    ik had het ook over msn messenger en niet over msnexplorer ik zei alleen dat ik het van daar had......

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik wilde het net zeggen, maar toen las ik deze post.

Waarschijnlijk gaat dit dus over MSN (de browser). Want volgensmij bestaat daar al een versie 7 van.

Deel Deze Pagina