FF een vraagje, Een tijd geleden heeft bungie gezegd dat er halo figures zouden komen dit lijkt mij wel vet. Maar ik hoor er nu (bijna) niks meer over. Weten jullie hoe dit zit? Oh en als ze er al zijn waar kan ik ze dan kopen? Greetzzz
In Amerika zijn ze al uit dus je kunt ze waarschijnlijk wel bij een échte gamestore importeren, of gewoon geduldig wachten tot ze naar Europa komen
Ok bedankt Bedankt voor de info. Maar als ze in Europa komen waar kan je ze dan kopen ik bedoel kan je ze dan alleen online kopen of ook bijv. bij de Intertoys en Bart Smit? Greetzz
Re: Ok bedankt Niet bij Intertoys en Bart Smit, dat weet ik zeker. Online wel en bij de echte gamestore dus (Futurezone etc.)
ik denk dat je het eens bij de import winkels moet proberen, zoals futurezone, die heeft veel merch..
Futurezone ligt in rotterdam, misshien ook wel in andere steden maar dat week ik niet. Je kunt btw ook gewoon online bestellen bij futurezone hoor.
De 1e serie van de Halo action figures is alweer uitverkocht. De 2e serie staat gepland voor begin oktober, te preorderen op bungie.net
Hmm ok. Ach ik heb gehoord dat ze niet echt super zijn... Maar ja mocht ik ze ooit nog tegenkomen dan koop ik er denk ik wel eentje...