TV programma over games.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door salva, 29 jun 2003.

1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Ah jongens, zijn we niet een beetje verwend bezig? In ons kleine kikkerlandje--> Nederland; 2 gameshows! Dat is toch geweldi?!

Gamekings is denk ik meer bedoeld om te amuseren (naast het (p)reviewen van games). Gammo is gewoon puur informatief, gewoon puur voor de gamer om hem/haar een beeld te geven van welke spellen er zijn, hoe goed ze zijn etc.

De mannen van Gamekings willen gewoon een leuk programma voor de jeugd (/jonge volwassenen :p) neerzetten.
    En ik vind dat ze dat geweldig doen! Ik heb elke afleveringen al 3 keer gezien op m'n PC, en keer op keer lig ik hier in m'n eentje gewoon hartstikke dubbel van het lachen. Gewoon zo droog, maar het allerbelangrijkste--->spontaan.

Ik heb zeer veel respect voor het product van beide de Gamekings- en de Gammocrew.

Stem het gewoon op jezelf af! Je hoeft het niet te kijken!

P.S: J.J., ben je nou echt de hele dag, het hele jaar bezig met games (Gamekings+PU)? Of doe je er ook nog een baantje naast?

Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  2. TheWalrus

TheWalrus Guest

Hey tis JJ weer, yo, kzie je ook op ieder forum.

Gamekings zit vol phatte dope humor, maar goed ik weet niet wie jij bent. Gamekings is maf, slaat nergens op en is daarom juist leuk. Houden zo, waarom moet het een serieus programma zijn ?

Een stel ouwehoeren bij elkaar. Beetje gamesr van de nintendo generatie die quasi serieus lullen over games, das wel goed. Van mij mag het nog maffer, ik wil lol hebben tijdens het kijken, en dat heb ik.......

3. jjpu

jjpu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is een verschil tussen zeggen dat 'je onze stijl niet digt' en 'd ie stijl van jullie, jullie zijn wannabee gangsters'. Dat eerste aanvaard ik, smaken verschillen, de tweede niet, dat is een persoonlijke aanval. Je reageert toch ook op domme Belgen. Zie je hoe het werkt.

En ja, ik ben een drammer en gauw kwaad. Beetje teveel testosteron waarschijnlijk. Er gaan wel een keyboardje of 8 per jaar doorheen bij mij. Maar ik wil ook felle discussies. Gamen is mijn passie en ik ben pissed of als een game iets niet doet wat het wel beloofd heeft of als die Virtua Fighter game dezelfde is als deel 4 maar dan met twee extra vechters. Dan word je genaaid. Ik wil dat gamers dat weten.

Ik heb eigen bedrijf (eenmans natuurlijk) en verdien al mijn geld met het schrijven over games, het maken van TV en het organiseren van de PU Awards en mogelijk nieuwe initiatieven. I'm a lucky guy, i guess.

JJ

4. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    you can say that again ;)

kijk, kritiek (ook van mij ja) kun je verwachten als je een tv-programma en magazine maakt, maar het blijft natuurlijk voor velen van ons om iig zoveel games gratis en voor niks te mogen spelen... :cool: :cool:

5. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    How eens, best cool dat de schrijver van mijn heilige boek ook aan deze discussie mee doet..... _O_ J.J. _O_
    Trek je er nix van aan JJ. Het zijn allemaal oude zakken hiero die hun gevoel voor humor hebben verloren. Ik heb game kings 1 x gezien en vond het hardstikke cool. Jammer dat ik zelf geen box kan ontvangen. Games draaien om lol en ik vind dat een gamesprogramma daarom ook lol moet bevatten. Er is toch nix aan om naar een opsomming van droge feiten te kijken! :{ Ja toch.........

_O_ PU + GAME KINGS _O_

6. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    *ahem*fanboy

of krijg ik die indruk alleen maar dat je het sowieso goed vindt omdat het met de Power Unlimited heeft te maken??

7. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ook, maar ik vind het ook een btje gezeur. We hebben het jaren moeten doen met maar één nederlands gamesprogamma "gamequest". Dat is sowiezo al superweinig. En dan krijgen we een programma erbij en dan is het weer een gezijk van: 'de humor is niet leuk', 'Scate irritant', 'de filmpjes zijn te kort', enz. Wees blij dat we überhaupt een gamesprogamma erbij hebben! En iedereen heeft een andere smaak dus het perfecte gamesprogramma maak je toch nooit. Je kan blijven mierenneuken maar ik ben in ieder geval blij dat we met zn allen een (naar mijn menig "goed") gamesprogramma rijker zijn.

8. TheWalrus

TheWalrus Guest

Power unlimetid lees ik al jaren niet meer. gamekings keek ik regelmatig en vind ik wel humoristisch. Vooral het geroep dat ze die shit ownen en dergelijke. Ik denk zelf dat het gedeeltelijk zelfspot en geouwehoer is, en das prima toch ?

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    GK begint per 2 nov. weer! _O_ weer 10 afleveringen!! :)

Bron: Teletekst Pagina 337 van The Box

Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  10. Jeroenr

Jeroenr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf 11 november en 12 afleveringen waarvan een paar over Tokyogameshow, XO3 en WK Cybergames. Kijk, dat zie ik geen ander show doen.

En The walrus zegt wel iets goeds. Misschien datw e stoer overkomen enzo, maar he,m we zetten onszelf zo vaak voor lul., mert pruiken, echt zielig dronken in een wagen, met stomme maskertjes op, we laten ons afmaken door progamers etc. Of heb ik het nu mis.

JJ

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ja, ik vind het niet echt stoer doen, dacht ik eerst wel een beetje, toen ikd e beschrijvingen van het programma las. Maar toen ik het zag moest ik wel lachen, gewoon een stel lui die gewoon wat slap ouwehoeren, en over gamnes praten zoals ik dat ook doe. En dat hiphop cultuurtje is wel lachen, jezelf met een brede grijns de pimpmaster noemen en dan roepen dat je die shit ownt vind ik wel humor.

12. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Damn waarom kan ik nou geen box ontvangen :'-( ......

13. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    www.gamekings.tv, daar kun je ze downloaden. Weliswaar met enige vertraging; maar je kan ze uiteindelijk wel bekijken:)

14. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx doe ik morgen wel als ik adsl heb.......

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wrom staat dan op Teletekst 2 november en 10 aflv.??

Deel Deze Pagina