Morrorwind

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vegeta, 11 sep 2003.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    JA een vraagje aan iemand? wordt morrorwind ooit nog wel eens interesant? ik heb nou zo'n tijd gespeeld maar ik vind er geen ene tering aan met dat vechten. altijd maar hetzelfde en supersaai. je mot gewoon blijven hakken en hakken en het duurt uren voordat je een level omhoog gaat. Waarom vinden mensen dit zo leuk? omdat het zo mooi is? als ik iets moois wil zien kijk ik of wel naar vrouwen of ik ga de natuur wel in. ik wil actie niet een of anders saai gebeuren waar je nogeneens normaal bij kan vechten.

Nog een paar vragen

Krijg je trouwens ooit nog wel teammates?

Gaan de mensen ooit nog wel eens wat boeiends vertellen als je met ze praat?

En Ga je ooit nog eens als legionarie vechten tegen grote legers met ze allen in plaats van mislukte lelijke mens vormen verslaan of een beetje vogels moet neerknuppelen?

of blijf het altijd zo saai??????????? als dat zo is dan word ik echt 8)

LANGE LEVE KOTOR _O_ _O_ _O_ _O_

2. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    De RPG'S op de Xbox vind ik altijd al zuigen dat blijft zo, ik speel wle een leuke RPG op de GBA keus genoeg.
    Dus eigenlijk hoeft er geen RPG meer uit te komen vind ik dan. :)

3. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    rpg rulen normaal. maar dit vind ik gewoon zuigen. op me ps2 speel ik ontzettend veel de ff serie. maar tegenwoordig worden er zoveel games gemaakt waaring je wat kan stijgen qua sterkte en wat kan praten en dan noemen ze het gelijk een rpg maar anyway om op het subject te blijven morrorwind zuigt volgens mij dus als iemand hem nog wil overkopen omdat hin het zon super game vind mail me dan effe. jostitosti@hotmail.com ( en geen stalkers)

4. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je nou of je KOTOR leuk gaat vinden, je hebt em nog niet eens gespeeld

5. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    omdat ik gezien heb dat het battle systeem ieder geval niet zuigt. en SW verhalen zijn altijd boeiend zeker als je jedi kan worden. En je moet eerlijk zijn ( heb je MW gespeeld?) ik vond het boring om de hele tijd een beetje je wapen in iemand te moeten prikken op dezelfde manier. en de magic vond ik ook niet bepaald denderend en er waren niet echt bepaald super leuke vijanden. en SW heeft gewoon een heel mooi princiepe van plekken waar je kan komen.

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij, topicstarter, zal Sudeki jou ding zijn, als je into rpg, en into veel actie bent, en into een party..

7. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    sudeki? ik zal eens op internet gaan kijken is ie al uit?

8. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    nee in het intertoys boekje staat dat hij iets van half november uitkomt ofsow......

9. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ MORROWIND RULLEZZZZ.... _O_

10. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    morrowind is pwnage ,je moet gewoon ff doorbijten in het begin ,het is gewoon een ander soort rpg

11. Sith man je mot niet zo zeiken, morrowind is gewoon niet jouw type game, ik vind het super :D... ga lekker FF spelen ofzo ventje

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    ik weet het ik vind het een zeik game. andere gamers misschien niet dat snap ik ook wel maar word het nog interresant anders ga ik er nogmaals een keer voor zitten en ga ik het met die supergedacht proberen. dus beantwoord effe die paar vragen dan ga ik het nog wel een keer spelen ( nadat ik KOTOR heb gespeeld) en niet fucken over ff. dat vind jij misschien weer een kut game maar ik weer niet en daar zitten ook veel goede punten in dus beantwoord alsje blieft me vragen en overtuig me dat ik hem echt nogmaals moet spelen

13. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    1) Ja, soms gaat iemand je helpen bij een quest of reisd hij met je mee, je kan ook ergens een slaaf kopen die voor je gaat vechten.

2) Tja tis maar wat jij boeiend vind he.

:cool: Nope, geen gevechten op groten schaal als in halo.

4) IK vond het na zo'n 2 uur heel leuk worden, toen werd ik er helemaal ingezogen. :)

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    k bedantk voor infop

15. darkdesign

darkdesign Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    morrowind was kewl....wel veel bugs mja.

sudeki zal helemaal mijn game worde, echt kewl lijkt me, mooi verhaal erachter echt kewl die ga ik cker hale, veel actie enzo, meer als in morrowind

16. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    voor mij Fable én Sudeki......_O_

/edit: oops, dit gaat wel erg offtopic:{ sorry...

Laatst bewerkt: 11 sep 2003
  17. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

ik wel!! En hijzzzzz SUPER!!

18. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    wat een nutteloos geblaat zeg..

FF RULEZZZ!!
    nee MORROWIND PWNATSJ!!!

ik kan alleen maar zeggen dat Morrowind iets is voor de echte RPG-liefhebber... FF is een lineaire game met veel, heel veel actie en een sterk verhaal...

Morrowind daarentegen moet je je in verdiepen om het te waarderen... speel het een week en dan wordt het echt leuk, al zou ik kunnen begrijpen dat je het dan nog steeds niks vind, aangezien jij blijkbaar meer iemand bent die puur actie-gerichte spellen als Final Fantasy goed vindt...

het zijn compleet andere spellen, maar ik vind Morrowind op alle punten beter... vooral omdat het zo non-lineair is wat... En je bent er VEEEEEEL langer mee bezig

en het spel heet trouwens 'The Elder Scrolls 3: Morrowind'

edit: niet MorroRwind, aangezien je het 2 keer zo hebt getypt is het geen spelfout...

19. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    whatever over die sance over hoe je morrowind schrijft het boeit geen eene flikker

20. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    wat stom van me om wat te verdedigen, lama

Deel Deze Pagina