Eind deze maand is het voor mij zover lekker vissen op m'n Xdoos, velen van jullie zullen hier waarschijnlijk niks om geven maar ik vind het lachuuh.... Nu ben ik op zoek naar een hengel en heb deze gevonden op xboxworld maar de madcatz versie kan ik nergens vinden op het net... Wie helpt mij? Want binnenkort komt ook nog Fishing Live online van MS uit...
Hmm de laatste XBM (engels) had een review waarin werd verteld dat er geen hengel te koop is. De game kreeg zelf een 2 (slechte graphics, weinig tot geen aktie, vangen van vissen meer geluk dan wijsheid).
Hieronder een plaatje van desbetreffende controller: Hij zal rond de 45 euro gaan kosten maar is vooralsnog nergens verkrijgbaar.
Fabrikant: Madcatz Type: Rumble Rod Meer gegevens heb ik er niet over tenminste niet op nederlandse pagina's.
blaauw check je mail effe /Mod het forum is geen plek om persoonlijke boodschappen door te geven, daarvoor stuur je maar een PM
Vissen doe je toch om lekker te relaxen aan de waterkant... En met enkele ingrediƫnten kan het ook nog eens echt chill zijn... Maar ik zie me thuis nog niet zitten op de bank, te wachten tot mijn dobber eens een keertje ondergaat... WOW vette Snoek eraan!!! PFFFFFF haha kijk dan naar Rex Hunt ofzow!?!!? Voor degene die hem niet kennen de Bob Ross onder de vissers! Die vangt tenminste 'echte vissen', is wat anders dan voorntjes vangen. Daar zouden ze een spel voor moeten maken, en dan zo'n stoel waar je een gordel moet omdoen en dan zo'n grote zeehengel tussen je benen als controller die beweegt op de golven!
Ik heb ff een mailtje gestuurd naar madcatz voor die hengel, hier het antwoord: Unfortunately, the rumble rod is no longer being made. Your best opportunity is to check out used video game stores or online at places such as www.ebay.com. Mad Catz
Whaha sta je zo voor je Xbox te hengelen !!! Gooi je een lijntje uit dondert de hele boekenkast naar beneden Binnenkort wel een review van die game op XBW? Heeft iemand hem al dan?
Whaha hoe kun je zo'n game nou reviewen?? Dit lijkt me echt zoiets waar je van moet houden anders is het dodelijk saai...
Een visgame is imho net zo goed te reviewen als andere games. Hier heb je toch ook te maken met beeld, geluid, gameplay etc...