[MM3] Paris Laatste undercover missie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dark-C, 12 sep 2003.

1. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind deze missie echt super irritant :mad: Je moet die Olle zijn truck kapot maken, maar telkens als ik hem op 3/4 kapot heb is de tijd om. |:- Heeft iemand hier een speciaal trucje voor ofzo? Waardoor je hem snel kapot hebt?
    Alvast bedankt:)

2. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed aan de zijkant van Ollie's auto beuken. Maar er is hier volgens mij al een thread over, dus moet je even de zoekfunctie gebruiken. :)

3. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik bleef de hele tijd tegen zijn achterbumper hangen (gewoon als je er tegen aan zit gasgeven zodat je hem de heletijd raakt) en als hij de bocht om gaat moet je hem tegen zijn zijkant raken.

4. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik ga ff zoeken. Thx anyway

5. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet gewoon beuken als een gek 8) .......

6. obelix

obelix Power Racing Team

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer hem eens klem te rijden als hij hard genoeg tegen een andre auto klapt gaat die meter snel naar beneden naar het oranje en dan beuken probeer hem steeds klem te rijden zo heb ik het gedaan

7. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon bumper kleven ja...dies missies zijn een eitje vrgeleken met de politiemissie..ik ben echt lang blijven hangen bij de race tegen de politie uit lyon

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    redelijk makkelijk hoor, gewoon bumperkleven en goed (vooral in begin geloof ik) in het krappe gedeelte proberen tegen de muur klem te rijden als die een bocht maakt, zie je meestal wel van tevoren.

9. Def XR

Def XR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gehaalt door de hele tijd tegen de achterkant van dat busje te rijden (ertegen aan). Zo moet ie zeker lukke

Deel Deze Pagina