Wie hier kijken nog meer uit naar de PAL releases van dit nieuwe label? Sega lijkt zichzelf weer te hebben overtroffen dit jaar, als je kijkt naar de eerste reviews voor ESPN NHL Hockey en ESPN NFL Football. In beide titels ben ik (nu) zeer geinteresseerd. Niet in de laatste plaats omdat ik van beide sporten nog geen (goede)videogame heb. Over een paar weken komt daar ook nog eens een wederom voortreffelijk deel van de NBA serie bij. Ik heb zelf de 2K2 versie op mijn Dreamcast helemaal doodgespeeld, dus deze zal ik waarschijnlijk niet aanschaffen. Neemt niet weg dat ook deze zeker een aanrader gaat worden; al jaren staat Sega Sports wat betreft basketbal spellen op eenzame hoogte. Dit geldt trouwens de laatste twee jaar ook voor Ijshockey en Baseball (helaas is het laatste en het beste deel hiervan hier nooit gereleased..). Zoals de meeste van jullie wel weten treft Sega als het gaat om Football heftige concurrentie aan in de vorm van Madden. Maar als ik de reviews van de nieuwste titels mag geloven, stijgt ESPN NFL Football als het gaat om gameplay, graphics en (belangrijk) fun ook hierboven uit! Dus respect wederom to SEGA! Wie van jullie kijkt ook zo uit naar deze nieuwe editie's?
ik wacht eigenlijk ook op de nieuw ijshockey !!maar eert zien dan kopen want ik vond de nhl 2k3 op de xbox niet echt super zeker het live gedeelte was prut er was bijna nooit iemand???
Ben je lid van Gamespot Complete? Gamespot heeft de game vandaag gereviewd en het spel zeer hoog beoordeeld: 9.0. En uiteraard zit er weer een mooi videoreview bij, dus mocht je een Complete Member zijn, raad ik je aan die te gaan bekijken. Het heeft mij in ieder geval weer meer overtuigd!
ESPN NFL FOOTBALL kan je toch ook in first person spelen? het jammere vind ik van de sega games dat ze niet via XSN gaan. maar toch petje af voor sega nba2k3 was te gek
Het online gebeuren (statistieken, tournaments) dat Sega onlangs heeft gelaunched is zeker niet mis hoor volgens de eerste impressies. En ze hebben inderdaad een FP-mode, die lijkt mij in ieder geval echt gaaf!
Volgens tothegame komt zowel NHL als NFL hier de 31ste van oktober uit; NBA komt een klein maandje later.
Klein vraagje maar wat is het vetste baseball spel dat er bestaat?? Maakt niet uit of het een amerikaanse titel is. Thankx, DJ
ik kijk wel uit naar de nieuwe nba..al hoop ik wel dat ze het live gedeelte vlink hebben opgepoetst ...online wektuh nba2k3 nogal wat irritaties op
NBA Live is nu net uit (in de States). En de eerste reviews zijn positief. Zal ik deze kopen of wachten op ESPN Basketball?
met espn nba kan je tog 1 tege 1 spele op een straatje of indoor? kan dat ook bij inside drive 2004 k weet nie welke ik moet kieze k vondhet plubliek van inside drive mooier maar bij 2k4 kon je 1 tegen 1 spelen volgens mij (dat zag k in een filmpje van 2k4)
Hmm ik koop alle ESPN 2K4 games, NHL en NFL op 31 Okt en NBA op 28 November....... NBA Inside Drive 2004 kan niet achter blijven en komt ook uit op 28 November, die haal ik ook...