ESPN Sega Sports 2K4 Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mak_Man, 12 sep 2003.

1. Mak_Man

Mak_Man Gaastra kiteboarding

Leuk Bevonden:
    0
    Wie hier kijken nog meer uit naar de PAL releases van dit nieuwe label?

Sega lijkt zichzelf weer te hebben overtroffen dit jaar, als je kijkt naar de eerste reviews voor ESPN NHL Hockey en ESPN NFL Football. In beide titels ben ik (nu) zeer geinteresseerd. Niet in de laatste plaats omdat ik van beide sporten nog geen (goede)videogame heb.

Over een paar weken komt daar ook nog eens een wederom voortreffelijk deel van de NBA serie bij. Ik heb zelf de 2K2 versie op mijn Dreamcast helemaal doodgespeeld, dus deze zal ik waarschijnlijk niet aanschaffen. Neemt niet weg dat ook deze zeker een aanrader gaat worden; al jaren staat Sega Sports wat betreft basketbal spellen op eenzame hoogte.

Dit geldt trouwens de laatste twee jaar ook voor Ijshockey en Baseball (helaas is het laatste en het beste deel hiervan hier nooit gereleased..). Zoals de meeste van jullie wel weten treft Sega als het gaat om Football heftige concurrentie aan in de vorm van Madden. Maar als ik de reviews van de nieuwste titels mag geloven, stijgt ESPN NFL Football als het gaat om gameplay, graphics en (belangrijk) fun ook hierboven uit!

Dus respect wederom to SEGA!_O_

Wie van jullie kijkt ook zo uit naar deze nieuwe editie's?

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik wacht eigenlijk ook op de nieuw ijshockey !!maar eert zien dan kopen want ik vond de nhl 2k3 op de xbox niet echt super zeker het live gedeelte was prut er was bijna nooit iemand???

3. Mak_Man

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je lid van Gamespot Complete?

Gamespot heeft de game vandaag gereviewd en het spel zeer hoog beoordeeld: 9.0.
    En uiteraard zit er weer een mooi videoreview bij, dus mocht je een Complete Member zijn, raad ik je aan die te gaan bekijken.
    Het heeft mij in ieder geval weer meer overtuigd!

4. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    zit te twijfelen tussen nhl 2k4 en nhl rivals...

5. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    ESPN NFL FOOTBALL kan je toch ook in first person spelen? het jammere vind ik van de sega games dat ze niet via XSN gaan. maar toch petje af voor sega nba2k3 was te gek

6. Mak_Man

Leuk Bevonden:
    0
    Het online gebeuren (statistieken, tournaments) dat Sega onlangs heeft gelaunched is zeker niet mis hoor volgens de eerste impressies. En ze hebben inderdaad een FP-mode, die lijkt mij in ieder geval echt gaaf!

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    zit te wachten op ESPN Nba

8. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt ESPN NHL Hockey trouwens uit? Kan nergens echt een release datum vinden??

9. Mak_Man

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens tothegame komt zowel NHL als NFL hier de 31ste van oktober uit; NBA komt een klein maandje later.

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Klein vraagje maar wat is het vetste baseball spel dat er bestaat?? Maakt niet uit of het een amerikaanse titel is.

Thankx, DJ

11. Mak_Man

Leuk Bevonden:
    0
    Ik persoonlijk zeg dan NBA2K3 voor de Xbox.

Maar, dat is mijn mening dan.

12. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kijk wel uit naar de nieuwe nba..al hoop ik wel dat ze het live gedeelte vlink hebben opgepoetst ...online wektuh nba2k3 nogal wat irritaties op

13. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    NBA Live is nu net uit (in de States). En de eerste reviews zijn positief.

Zal ik deze kopen of wachten op ESPN Basketball?

14. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    met espn nba kan je tog 1 tege 1 spele op een straatje of indoor?

kan dat ook bij inside drive 2004 k weet nie welke ik moet kieze
    k vondhet plubliek van inside drive mooier maar bij 2k4 kon je 1 tegen 1 spelen volgens mij (dat zag k in een filmpje van 2k4)

15. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
  16. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ik koop alle ESPN 2K4 games, NHL en NFL op 31 Okt en NBA op 28 November.......

NBA Inside Drive 2004 kan niet achter blijven en komt ook uit op 28 November, die haal ik ook...

Deel Deze Pagina