Half-Life 2 op de Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Velvet_Dark, 12 sep 2003.

  1. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat HL2 naar de Xbox komt staat vast, maar hoe gaat de game qua grafische prestatie eruit zien tegenover de PC versie.
    Ik heb vandaag nog een trailer gezien van de PC versie, en daar kan de Xbox toch niet tegenop !
    Hoewel ik denk dat zelfs Halo 2 het uiterste nog niet uit de Xbox heeft gehaald vraag ik me steeds af wat de de beperkingen zullen zijn van HL2 op de Xbox.
    -Zal de lichtval en de reflextie er minder uit zien?
    - ogen de karakters nog wel zo goed ?

    Op andere Forums zeggen de meeste mensen dat de graphics zullen zuigen, maar slechte graphics op de Xbox is net zo logisch als een peer die aan een appelboom groeit !
    Dus wat kunnen we er WEL van gaan verwachten ?!
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  2. MeSsA01

    MeSsA01 Xbox

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    hier zijn al meerdere threads over hoor !!!!!!!!!
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    *Zucht*

    Natuurlijk zullen de graphics er minder goed uit zien als op de pc (in vergelijking met de pc lelijk), maar voor de Xbox worden het misschien goede graphics.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, effe afwachten heh!
     
  5. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    weet iemand de release date voor dit spel? (Xbox)
     
  6. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Zolang HL 2 niet gaat stotteren en geen pop up effect krijgt ben ik tevreden.
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ligt eraan, de demo's draaien op PC's die geen hond nu heeft. Dus op de home PC wordt halflife ook al een stuk minder.

    Ik denk dat als ze de engine helemaal aanpassen op de box en dat combineren met een mooie surround mix dat het prima uit de verf kan komen. 640x480 lijkt namelijk mooier op een Tv dan op een monitor en als een game vloeiend loopt in een lagere resolutie ziet het er plezieriger uit voor het oog omdat de TV het beeld wat in elkaar laat smelten, zei het in werkelijkheid minder mooi.

    Ligt helemaal aan de developer wat het wordt, als ze veel moeite doen wordt hij goed, maar ja, ze zetten hem vast even snel over van de PC en dan is het drie keer niks; slechte framerates, redelijek effecten, enz......
     
  8. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Thewalrus, die filmpjes die je nu kan downloaden daar kan je al aan zien hoe goed je pc voor het spel is, dus dat heeft er weinig mee te maken
     
  9. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is waar dat voorloopig niemand van ons de Game op z'n hoogste resolutie kan spelen.
    Op de demo tijdens de E3 gebruikte ze een videokaart die pas over 1.1/2 jaar uit komt !
    Vale maakt trouwens al plannen om de game ook op de PS3 en de GC2 te zetten.
    Kan je na gaan hoe ver Half-Life 2 z'n tijd al vooruit is !!
     
  10. Black FoX

    Black FoX Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus dat zou betekenen dat HL 2 pas over anderhalf jaar uitkomt?
    Dan zijn ze wel erg vroeg met presenteren op de E3.
     
  11. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    het lijkt me een bulten mooi spel maar er zijn meer treads open over
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Naar mijn weten werd de demo op een Ati Radeon 9800 Pro getoont.
     
  13. Yoeri

    Yoeri Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Half-Life 2 zou eind deze maand uitkomen op de pc. Maja als Half-life 2 via LIVE is te spelen haal ik het voor de xbox en zorg ik wel dat ik een gebrande versie voor de pc krijg (kheb toch een ATI Radeon 9800 en een 2.66ghz met 512 mb ram dus moet wel lopen op de pc)
     
  14. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net hetzelfde :) en idd ,op e3 werd hl2 op een radeon 9800 pro gedraaid
     

Deel Deze Pagina