Hoe krijgen jullie het voor elkaar om 1.000.000 punten te halen? Ik ben al blij als ik 50.000 punten haal? Kan iemand uitleggen hoe dit moet? Ik start met een burnout, probeer dan zoveel mogelijk te powersliden en op me achterwiel te rijden ..... Maar 100.000 is al een droom Als je nu carreer mode kon doen en alle tracks zouden meetellen zou het al iets makkelijker zijn ..... maar op 1 baantje
its a peace of cake, if you ask me!!! en er zijn lekker ook geen cheats voor!!! als je alsmaar wheelies en powerslides doet op een paar circuits ben je er zo ik was er al bj men 14 raceje.
Pffffffffft, zo makkelijk vindt ik het nog niet. Ik haal meestal rond de 50.000 punten per track. Ik zit nu op de 850.000 ... nu nog ergens 150.000 verdiennen Maar we doen ons best ....
*tip, zet je moeilijkheid hoger, en dan gewoon de race proberen te winnen, op pro krijg je al 40 000 als je eerste wordt, dan hoef je dus maar 20 000 zelf te halen, doe dat ff op alle banen, et voila, rossi unlocked
hehehe, ik zag opeens dat de moeilijkheids graat op makkelijk stond, dus een stappie hoger gezet en kijken of ik meer punten krijg inderdaad ... ik werd tweede en had al 73.000 op de track waar ik 53.000 had .... een paar baantje opnieuw gedaan (die onder de 62.500 zaten) en voila ... rossi Gelijk een time trial gedaan en 5 seconden van mijn beste tijd gehaald op de eerste track toch wel lekker zo'n snellere motor ... ik had nog maar 25/13/25/25 ...... Nu alle tracks rijden en dan kijken hoeveel plaatsen ik gestegen ben Bedankt iedereen voor de hulp.
Je kan beter een custom bike maken dan Rossi gebruiken. Kost wel wat tijd, maar je leert er veel van.
Sorry maar we hebben het hier over bikes unlocken en niet over the high scores op live, omdat ik domweg NOG geen LIVE heb:{
Sorry ! Dan heb ik het woord cheat anders opgevat. Die motor halen kan trouwens geen moeite kosten gewoon moeilijkheidsgraad verhogen op pro of champion. Ik had hem in 7 racejes ofzo...
Dat ben ik met je eens WouteR ... Ik heb ook een custum bike ... maar die heeft nu 25/13/25/25 en een vriend van me raced ook ... ik wilde graag kijken hoever ik van hem afsta qua tijd als ik ook met Rossi rijd. Het kost inderdaad veel tijd ... maar ik ga het wel weer oppakken ... alleen al om in mijn eigen kleur te kunnen racen Ik heb alleen heel veel moeite met de challenges .... Dus het zal allemaal niet zo snel gaan ... en ik wilde toch onder de 10000 in de stand
ey ik heb een vraag, ik heb de hele versie van moto gp en dan voer ik een cheat in dat ik alles heb geunlockt...en dan even later ga ik online en kan ik de nieuwe motors niet online gebruiken! weet iemand hoe dat komt?
euh .... Ik denk 1 omdat cheat niet online werken, en 2 dat je nu over gp1 praat en ik praat over gp2
Ik ben net pas begonnen met de stuntmode, echt easy . Gewoon op niveau Pro. Vlak na de start ga je rondje draaien, je weet wel, voorrem vasthouden gasgeven en een kant op sturen. Als je een stuk of 10000 punten hebt rij je verder met een wheelie naar de eerst bocht. Dan ga je wat tegenstanders inhalen, powersliden enz. Maar je richt je meer op de 1ste plaats. Als je over de finish komt als eerste heb je er weer 40000 punten bij, plus de 20000 die je vanaf de start naar de eerste bocht hebt gemaakt en de tegenstanders die je hebt in gehaald. Tel daar nog eens andere behaalde punten bij op en je zit zo op de 90000 punten...