[Centraal] De übergrote Star Wars: KOTOR help thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheRealMcenzy, 12 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheRealMcenzy

TheRealMcenzy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Star Wars: KOTOR helpthread

Aagezien ik een vraag had en er nog velen zullen volgen (tis een rpg het genre van het muurvast lopen) heb ik maar een helptopic gemaakt.

Ok mijn vraag ik zit vast in de sewrs in de underground op taris
    ik zit bij een rancor en ik vermoed dat ik deze iets moet laten eten waar die dood van gaat door er een odor van zijn lievelings geur op te spuiten. nu mijn vraag. waar moet ik de odor op doen en hoe doe ik dat? ik heb al een half uur allerlei dingen geprobeerd maar ik kom er echt niet uit :'-(

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    vraag ik meteen aan jou, hoe je aan die papieren komt om naar beneden te komen...

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Nort Appartements ingaan (zit inhetzelfde gebied als de ingang met de guard.) Daar zul je de confrontatie met sith aan kunnen gaan en hun uniformen kunnen jatten.
    Military Base
    ..............|
    ...........ingang lower city ........ North appartments
    [________|____________________|
    ..........................................................|
    ..........................................................|
    .........................................hier kwam je vandaan

Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  4. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    aha, ik had al eerst met een vrouw van sith gesproken, die zeiden dat ze een feest hadden, daar was ik uitgenodigd (ik was aardig tegn haar) toen gingen ze drinken en waren ze zo lam dat ik het pak zo kon pakken... :cool:

5. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    (Toch wel leuk dat je nu al meteen een dark en een light aanpak ziet :D zo'n in in als ik het spel heb.)

6. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    nah, ik had daarvoor iemand gered van 2 bounty hunters
    toen vroeg ik om al ze geld
    toen kreeg ik een "dark side punt" dus ik ben nu vanaf het midden 1 punt DARK :cool:

7. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    wiej ik weet hoe je voorbij die rancor komt!!

ik weet niet of ik het al moet zeggen.

maar die papieren krijg je als je de lower city ingaat en bij de hidden bet gang met hun leider gaat babbelen. je kan m inruilen voor je sith pak. maar hoe je dat krijgt is eerder al besproken

8. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    neh niet zeggen het word wel weer gevraagd anders.
    Maar word dit wordt toch niet weer zo'n thread als de ubergrote van morrowind :mad:

9. tyrone

tyrone BattleChaserOriginal

Leuk Bevonden:
    0
    waar zij de sewers

10. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    in de lower city.....dan moet je ergens een hek door.

11. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de beste manier om geld te verdienen, ik ben namelijk nog te zwak om naar de sewers te gaan of hoef je daar niet zo sterk voor te zijn???.

KICKEN SPEL...........sorry flopte eruit.

12. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik da hek binnenloop maken die mutanten ons meteen koud...........wa moet ik nou ben al zolang aan het proberen.

13. TheRealMcenzy

Leuk Bevonden:
    0
    ge moet dat andere hek proberen. je moet dan zon ventje redden. er zit maar 1 mutantje aant begin. als je dan even verder loopt dus verder van het dorp weg kom je dat twi'lek wijffie mission via tegen, en dan wijst het zich vanzelf.

14. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oef stom....maar bedankt.

Nu zit ik bij da beest men party members zijn zo goed als dood en ik eigenlijk ook!.
    Moet ik nu hellemaal terug naar die doktor, of heb je niet veel kracht nodig voor da beest??

15. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook ff vast in de game. Heb nog maar 3 keer geprobeerd, maar vermits ik al ganse ochtend op me Xbox zit stop ik toch ff.
    Ik moet Mission zoeken en haar wookie.
    Zit ze in de sewer of moet je via de sewer (riolering) ergens anders naartoe ? Wie helpt mij ff ?
    Ik zit momenteel bij een ladder aan de andere kant maar zonder medics... Dus wel ff een probleem.

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Als het goed is moet je door dat hek gaan, waar je een paar outcasts tegen komt, die aan worden gevallen door Rakghouls.
    Als je de rakghouls koud hebt gemaakt, moet je een stukje verder lopen, en dan komt mission vanzelf naar je toe gerend.

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    in centraal blaate iemand dat je het serum dara ook kan vinden...ikke niet hoor...dat serum zit zeker in d Military base aan de oppervlakte?
    Anywayz, ik struin nu in de Vulkar base.

18. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je dus voor bij die rancor ? :confused:
    Man dat beest is groot zeg !

Laat maar, ik heb het gevonden :p
    Voor die dat het niet weten :

- Je neemt Mission in Solo Mode (back) en word onzichtbaar (steahlt) je gaat langs de rancor zijn RECHTER-poot en doet de deur open (zorg dat hij je niet ziet !) je opent de deur. Gooi 2 poison grenades naar de bewakers en maak het af met je blaster / sword.
    Je gooit nu zoveel mogelijk Frag grenades naar de Rancor (van binnen uit) en na 10 zal hij neervallen.

Laatst bewerkt: 13 sep 2003
  19. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Of je doodt hem op de makkelijke manier: Voor de hal waarin de rancor zit, pak je het parfum (ligt op die arm)
    Ga nu naar de corpse pile en druk A. PAK ECHTER NIKS!!
    Druk X (give items), en selecteer het parfum.
    Je ziet nu een filmpje waarin de Rancor de granaten die in de corpse pile lagen eet, en dood gaat. Stukje cake, appeltje eitje! ;)

20. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    dat serum vind je als je buiten de hekken van dat dorpje gaat. je rent wat rond, en daar ligt dan een sith guard, je vind ook dat dagjournaal van die leerling(als je die quest op je genomen hebt natuurlijk) een eindje verder op

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina