Ik heb net een xbox cable gekocht bij de FRS, nu staat erop standard av cable + scart. Hij heeft zeg maar 3 losse uitgangen met een los scart stuk waar je het in kan pluggen. Het meisje van de zaak had er ook geen verstand van, maar ik denk ik vraag het hier even voordat ik het open maak anders ruil ik het straks.
ah dan heb ik dus de verkeerde.. hmm die hadden ze daar ook niet nou ja van de week maar een keertje ruilen dan.
Boven zie je inderdaad de Advanced av cable. Maar jij moet de Advanced scart cable (scart kabel uitgebreid) hebben. Die ziet hetzelfde uit maar heeft de scartkabel er aan vast zitten!
ik heb toen de advanced kabel gekocht voor 29,95 Ziet er idd ong hetzelfde uit als het plaatje hierboven. Je heb dus een scartaansluiting, stukkie kabel, dan krijg je zo'n kastje met een optische uitgang/ingang, dan krijg je weer stukkie kabel en dan een aansluiting voor op je xbox.
Dit is ook een fijne advanced kabel; heeft alle tv-aansluitingen (scart, s-video en tulp) en een stereo of digitale geluids uitgang. Kan je je Xbox altijd aansluiten, ook als je ergens anders bent. plaatje: