Weet nog niet precies hoe dat werkt of wat dat is maar dat komt vanzelf wel in de loop der tijd dat het er is, en dat wordt maar op xbc dan.
Ik heb gehoord dat wanadoo sneller wordt. De uploadsnelheid van premium en basic zijn dan gelijk (128kbit/s). basic zou dan snel genoeg moeten zijn voor xbox live. Er is nog wel verschil in de downloadsnelheid. Is het gezien het verschil in prijs (ongeveer 17 euro per maand) zinvol om over te stappen op basic, of zorgt de hogere downloadsnelheid toch voor dat beetje extra?
snelheid is bij basic en premium omhoog gegaan en krijg je volgens mij ook direct als je nog moet overstappen. Let wel op de speedtest resultaten, daarin verschillen de upload snelheden van basic en premium wel degelijk ook al zijn beide 128. Basic heeft een up van 8kb/s en premium een van 20, ongeveer.
He ik heb een vraagje. Ik heb Wanadoo Broadband Basic. Nu wil ik op Xbox Live via directe connectie. Maar als ik mijn Xbox automatisch laat configureren, dan stopt hij bij de DNS. Dan staat er dat ik dat zelf in moet vullen. Dus ik vul het zelf in met de primaire en secundaire DNS servers die ik gekregen heb van Wandoo. Maar dan doet hij het nog steeds niet! Weet iemand of het wel via directe connectie kan, of wat anders het probleem is? Alvast bedankt! Grtz
alvorens je on-line gaat heb je dan het volgende gedaan? 1 ) xbox uitgezet 2 ) Modem uitgezet 3 ) 30-60 sec wachten 4 ) modem aangezet 5 ) xbox aangezet zoja dan moet je ook het ip adres van je computer overnemen en de andere gevens Nee (probeer bovenstaande oplossing eerst)
Nee tis nog niet gelukt. Kga het wel proberen via ICS. Ik heb nog niet geprobeerd om al mn gegevens van mn pc over te nemen, en anders probeer ik dat ook nog. Maar toch bedankt voor je hulp!
Ok, ik zit met iets in me hoofd ik hoop dat jullie me even kunnen helpen. Ik ga morgen of zo een xbox halen met een live! kit. Ik ga het is even proberen . Maar ik ben echt een leek, ik heb heel dit topic gelezen maar nog niet echt wijzer geworden. Heb een casema/wanadoo cable abo, premium 1024/128 en ik wil weten wat jullie aanraden. Raden jullie aan om een router aan te schaffen of directe verbinding? Wanneer heb ik een crossover cable nodig en waaraan moet ik die aansluiten? Mijn excuses als deze vragen al eerder zijn beantwoord, maar als iemand het misschien iets gemakkelijker (lees boven: ik ben echt een leek) kan uitleggen zou ik het op prijs stellen . Tenzij iemand een linkje heeft naar iets waar ik het allemaal kan uitzoeken . Bvd P.s. Welk spel is nu echt in op live!?
Hoeveel pc's sluit je er op aan, we hebben nu 2 pc's op elkaar maar met sneller inet zetten we er een router tussen zodat ook xbox erop kan en eventueel nog een laptop oid. Ik heb ergens gelezen waar zo een lijstje stond op het forum hier met abbonementen met directe verbindings mogelijkheden. Verder weet ik er ook weinig vanaf.
Hmmz, blijkbaar niemand die mij wil helpen? Naja, ik zoek het wel zelf uit, ik ga ff morgen lekker klooien... Thnx anywayz [2k], maar ik sluit maar 1 pc aan...
Waar koop ik deze router: Draytek Vigor 2200E Router je kan me het best ff mailen tonwolvers@hotmail.com
Bezoek www.tweakers.net -> Buyers Zone - Pricewatch -> Netwerk Routers. Dan zie je dit: http://www.tweakers.net/pricewatch/23433
Wanadoo Broadband POWER ik heb sinds woensdag nu het nieuwe wanadoo Broadban POWER pakket(2048/256), maar ik krijg dat ding niet op Live...is weer net iets anders dan met het Broadban premium gebeuren en hij blijft haken bij de DNS..iemand een goeie tip?? ---NNEX---
nnex, ik krijg ook broadband power en hoe snel is de down en up werkelijk, op speedtest 200kbs down en 30 up, klopt dit een beetje?
connectie ik gebruik een direct connection(zoals ik met braodband prmium van wanadoo ook altijd deed) wereklijke download snelheid is bij mij rond de 300 tot 350 kb download en upload heb ik nog niet getest iemand al ideen>??? --NNEX---
350kb/s download snelheid als dat constant is is dat een stuk sneller als ik dacht en op speedtest zie.
Yep. Het is een bekend gegeven dat kabelproviders erg varierende performance bieden. Voor één persoon lijkt het constant, maar onderling treden er vaak grote verschillen op. ADSL kent, afhankelijk van het soort kabel, een enorme overhead. Om te voorkomen dat ze (teveel) klachten krijgen, zorgen kabelproviders er voor dat ze in het slechtste geval de minimumeisen halen. Zit je dan op een verbinding met betere hardware, dan kun je zomaar wel eens het dubbele halen van wat je 'koopt'. /edit: Boeh! Wat schrijf ik nou toch! Ik bedoel natuurlijk niet dat ADSL overhead heeft, maar dat een willekeurige IP over ATM verbinding een enorme overhead heeft. Dus niet alleen ADSL maar ook kabelinternet. Sorry voor de verwarring...
We hebben nog geen bericht gehad wanneer we Power krijgen, dat is gelijk wanneer huidige casema kabel stopt en dus broadband er voor komt. Ook nemen we een router erbij en komt iemand het installeren. Maar op welke snelheid kan ik dan minimaal rekenen, op af en toe een lagere down na?