Ben vandaag 2 keer naar dorp geweest om het spel te halen. Maar 2 keer hadden ze hem niet(FRS en Dixons). Dus gaat me moeder vanmiddag(rond 5 uur) naar het dorp hebben ze hem ineens wel en heeft me moeder hem gelijk gehaald.
dat kan.. maar als FRS-hoofdkantoor zegt dat geen enkele winkel em al heeft, en ik al 15 verschillende filialen gebeld heb... dan hebben ze em ook echt niet
Ik woon in De Heeg! En jah volgens mij zijn we niet de enige uit maasstricht die hem zoeken! Toen ik daar was waren nog 2 andere ventjes die game aan het zoeken en vonden hem niet! Maar ik ga zaterdag middag nog eens langs kijken als die dan al wel binnen is! Welke wijk woon jij trouwens?
Ik heb em besteld bij GC-shop en ik heb em nog steeds niet binnen. Ik heb em al wel bij dixons zien liggen.
Hier hadden ze hem ook al niet. Het zal wel weer van die MGSubstance taferelen zijn, die hadden ze pas een week later.
Ik ben net naar de Free Record Shop geweest hiero, en ze hebben em wel. Maar t probleem is, kheb maar 50 Euro, GVD!
net de laatste bij de dixons achter laten leggen. Over een uur heb ik hem dan eindelijk ook. Mensen die hem nog niet hebben succes
YES!! toch nog effe free record shop gebeld, heb ook de laatste achteruit laten leggen. Net opgehaald. ik heb em, IK HEB EM ZEG IK JE!! ben dood op van al dat gefiets, nu eerst effe in zonnetje manual doorlezen en vanavond spelen.
Zalig gamepje kep m al vanaf donderdag. Ik haal mn games bij de digifan gepreordered en een dag eerder in huis. im lovin it!
Hey, Voor degene die er zo erg op zitten te wachten, er is al iemand op Xboazar die het spel al te koop heeft (zelfs sealed!). Ik wil kotor denk ik ook wel maar ik wacht toch nog ff op de PU die volgende week uit komt... Hier de link naar de thread in Xbazar. Edit: en nee, ik ken die persoon die het spel aanbied niet!