Weet iemand of deze game al beschikbaar is in europa ? Normaal kwam deze vandaag uit (zoals is de special van games van september stond) maar vandaag staat er op tothegame dat die pas 10 oktober uitkomt !
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of hij er al is? Heeft iemand hem al gespot? Dit spel trekt me meer als DOAX, die ik sinds kort heb (via een ruil). En aangezien ik nog 40€ aan FRS bonnen heb ....
ik heb em gekocht en ik moet zeggen hij is echt zeer relaxed ik geef het spel een dikke 8.5 a 9 ongeveer, er zit ook live op dus dat is ook wel plesant te noemen! lekkere gameplay goede graphics en goed geluid in een jasje wat heel lang mee zal gaan door lange singleplayer mode en xboxlive. Op de meeste sites scoort de game tussen de 7.5 en 9.3 dus ik zou zeggen huur em en koop em daarna. OOk wordt beweerd dat hij beter is dan doax maar dat weet ik niet want die heb ik nooit gespeeld maar Outlaw volleyball is cool en boezzie vind hem ook cool dus kopen die handel
Ik ben ook wel erg benieuwd naar deze game... Heb je hem bij de gameshop op de voorstraat gekocht? (aangezien je ook uit Dordt komt..)
ahha ook een dordtenaar nou eigenlijk heb ik em via internet gekocht maar normaal koop ik daar wel ik neem aan dat ze em daar wel hebben.
Apoc, mag ik zo vrij zijn te vragen bij welke internet shop je hem hebt gekocht? Bij GCshop is hij nog niet eens bekend... Thanks alvast. P.s. Ik woon vlakbij Dordrecht. Als je daar in de buurt in een winkel het spel al hebt gezien, hoor ik het graag
IK wil dit spel ook!!!! Is die leuk hE Apocalypse????? Laat het me ff weten anders ga ik hem wel kopen als het wat is.
boessie niet te irri worden he! jij weet beter!! sorry jongens ik heb een ntsc versie van de game en dat via internet dus helaas. Ik had eerst gelezen dat ie op 12 september uitkwam dus lulde ik over de game omdat ik d8 dat die in de winkel zou liggen. Nogmaals sorry voor het misverstand ik zou voortaan wat duidelijker zijn.