Wie heeft er spiderman?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flood, 8 jun 2002.

1. Flood

Flood Guest

Wie heeft er hier spiderman???
    Ik zit eraan te denken om hem ook te kopen maar ik wil weten of die een beetje de moeite waard is?

2. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik:D is wel lachen game maar dan moet je niet iemand zijn die snel ge-irriteerd raakt door slecht camera besturing:+ als je dat niet bent is het wel een leuk spel.

3. zerow

zerow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb um..
    vinnum wel grappag alleen inderdaad de camara sux af en toe..voorderest vette game..mooie graphics =))

4. xboxgangster

xboxgangster pwn0rizing

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel ook en vind het ontzettend gaaf. Ik heb geen gekloot met de camera omdat als je op het zwarte knoppie drukt (rechtsboven op de controler naast de witte) dan komt de camera stand in 1x weer goed. Dit is denk ik iets wat veel mensen niet weten. Maar koop het maar het is echt een goed spel.

Ben er niet achter weg te rammen:D

5. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    klopt,
    bij Jet Set Radio Future heb je dat ook.

gewoon de linker trigger en je hebt een goed overzicht..

alsj e dat vaak gebruikt, en dat moet ook dan is het geen probleem.

maar stom dat het bij spiderman de zwarte knop is want die knop is toch niet zo lekker te bereiken.

6. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
  7. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1

met kleine handjes niet nee

ik kom er prima bij

8. 100%Jean

100%Jean Guest

Bij spiderman kun je ook gewoon de rechter thumbstick naar onder duwen dan springt ie ook weer recht.

9. LemanRuss

LemanRuss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is kickuh mensen, als je nog een game zoek deze kopen want voor de rest duur ut nog to 5 juli voor er weer wat leuks komt dus kan je mooi heel juni spideyen

10. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand we helpen ik ben met spider-man bij het gevecht met the green goblin dan moet je eerst in de lucht vechten en daarna gaat ie zo'n gebouw in. maar hoe moet je die gast ooit op de grond verslaan:confused: als hij jou een keer te pakken heeft ben je al half dood

11. Viperama

Viperama Keep smiling !

Leuk Bevonden:
    0
    No way dat ik Spiderman ga kopen; zal best wel een tof spel zijn, maar ik heb in het nieuwe UK magazine gelezen dat de reviewers het spel in ongeveer 4 uur hadden uitgespeeld. Je kan dan nogwel van difficulty-level veranderen, maar er valt weinig nieuws meer te beleven.
    Zo gauw de mogelijkheid er is, huur ik 'm wel een een keer 'n dagje.

12. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    je kan als de hob goblin ook spelen he :)
    is een cheat, moet je het wel uitspelen geloof ik (stond op teamxbox)
    zeg maar die zoon van de green goblin, harry osborn

13. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Is het spel dan echt zo kort?
    zou wel jammer zijn.... maar k ga eerst de film loeren want het spel schijnt een grote spoiler te zijn :D

14. [Sla!ne]

[Sla!ne] -=[The Horned God]=-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hem m ook gekocht, wel een erg leuk spel moet ik zeggen, alleen nog niet veel tijd gehad om te spelen ivm school. Ben in level 3 pas ofzo dacht ik....

15. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er nu iemand die mij kan helpen met mijn green goblin probleem:{

16. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk anders op http://www.gamefaqs.com/

maar is dit spel vrij kort?
    anders denk ik erover na om hem toch gaaan halen.

17. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx voor de link en het spel is niet echt kort veel levels moet je overnieuw doen omdat je niet kan saven tijdens een level en je kan ook extra dingen unlocken zoals een minigame en andere shit ook heb je allemaal productie art enzo die je kan unlocken

18. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    best crap dus........
    ik kijk wel of ik hem haal.

19. Foxz

Foxz 343 Guilty Spark

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, het is wel een leuke game. Vooral erg veel afwisseling tussen de missies en daarbij zijn de graphics ook nog van redelijk niveau. Geluid zit ook wel snor en de stemmen erg goed (uit de film). Wat ik vooral goed vind aan de game is dat het Spidey gevoel er goed in zit, jammer is wel dat er niet zoiets is als checkpoints want als je sommige missies 5x opnieuw hebt gedaan wordt het wel een beetje saai:). Als je 'm koopt heb je er dus zeker geen miskoop aan, maar ik zou 'm eerder huren (hij is ook niet zo lang, je kan de game denk ik wel binnen een dag of 2 uitspelen zonder nachten over te slaan ofzo).

20. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, da zwarte knopje wist ik dus niet, want ik moet echt zeggen dat ik me toch al aardig aan die camera begon te irriteren...

Zal het spel strax nog maar eens gaan spelen en kijken of het zo beter is :)

Deel Deze Pagina