Vraagjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Draz, 14 sep 2003.

1. Draz

Draz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, effe een paar vraagjes over de xbox

Ik gebruik mijn xbox niet zo vaak (shame om me I know), maar vaak als ik hem gebruik hoor ik de HD, terwijl ik aan het spelen ben, geluid maken. Het lijkt wel alsof de HD aan het defragmenteren is? Kan dat kloppen? Na een half uur ofzo stopt het vaak. Vooral bij DOAXV en DOA3 heb ik dat.

Nog een vraagje... worden er nog bugs uit de NTSC versie van een game gehaald bij het omzetten naar PAL (europa)????

THX

Draz

Laatst bewerkt: 14 sep 2003
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat geluidje hoor je als hij bijv. iets moet laden ofzo. Ja hadden ze wat mij betreft wel een demper op mogen zetten, maar gewoon je geluid wat harder zetten is het enige wat je kan doen.

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Niet bij alle games gebeurt het, maar bijv. bij KotOR en eea Max Payne kloon weer wel.

4. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet waar je hem hebt staan maar ik heb hem in een kast staan. Dat dempt het geluid aardig goed. Dus als je hem in een open ruimte hebt staan zou ik hem in een kastje zetten.

5. Draz

Draz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus dat geluid betekent dat hij bepaalde dingen aan het inladen is? BV muziek tracks van een game die op de HD worden gezet?

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of gewoon gegevens van de game he.

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hier mee moet je wel oppassen dat hij niet overhit trouwens.

8. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je dan een gat in dat kastje gemaak waar de draden van de controllers doorheel lopen, en als je dan dvd's wilt kijken dan moet je hem d'r uit zetten, want volgens mij gaat dat infrarood ding niet door een kast heen???

9. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Neej oke niet in een afgesloten kast maar gewoon een kast met een deurtje en een gat aan de zijkant, het dempt het geluid goed.

Deel Deze Pagina