Ik ben een erg grote fan van Fable en probeer daarom ook alles wat over deze game gaat in de gaten te houden. Nu heb ik ook een tijdje geleden gehoord dat er een groot fable filmpje is, waar ook een interview met Peter Molyneux in zit en echte vecht scenes uit de game. Nu is mijn vraag: Waar kan ik dat filmpje downloaden, want ik heb al op verschillende manieren geprobeerd om dit filmpje te krijgen maar ik kon het nergens vinden.
try this , Alle fablefilmpjes... /edit: ftp://ftp.ngz-network.de/pub/74/47/fable/movies/fable_gc03_a.zip is em, (directe download) hij duurt 23 minuten lang dus downloaden duurt wel even
Thanks mensen, kben nu dat interview aan t downloaden *). Khad voorheen alleen nog maar dat filmpje gezien die op de PU Xbox dvd zat.
lees mijn update even, daar heb je meer aan. (je hebt Winzip en DIVX nodig om het te bekijken, RealOne, Quicktime en WMP9 werken niet!)
Eum die tweede url werkt niet. Van die eerste ben ik nu twee filmpjes ant downloaden. Kwou nog twee andere ook laten downloaden maar die gingen dan niet...
Filmpje duurt wel lang ja, http://www.divx.com !!!, zonder divx doet hij het niet ! filmpje zelf is gewoon engels, site is duits maar je download het wel makkelijk
Bij mij heeft Divx de nare gewoonte om, als ik het heb geinstalleerd en ik gebruik em 1 keer, het daarna niet meer te doen. Krijg ik zo'n bericht: Your blabla has expired, ook al heb ik em dezelfde dag nog gedownload.
vaag, je hoeft niet te registreren. Druk gewoon op "cancel" of "annuleren". Maar je MOET divx hebben, anders lukt het echt niet
Wow ik heb net een zo'n lang filpje bekeken. Fable wordt echt een HEEL goed spel! Ik ben er nu wel 100% van overtuigd dat ik hem ga kopen!!! Waarom heb ik deze filmpjes nooit eerder gezien? Thnx aggie!!!!
No problem Filmpje is niet zo oud, dit liet molyneux (correct gespeld?) zien tijdens een conferentie in Leipzig in augustus of juli dacht ik. ... en de xbox heeft geen goede rpg's , Ik vind Kotor al beter dan FF 10!, nu Fable , Sudeki en Jade empire nog! /edit: HALF 2004, erg he. Dat zei molyneux in deze speech
Ahum... http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=16624 fable heeft z'n hype tijdelijk verloren. maar dat komt weer terug