4 jaar bezig zei peter denk ik. Dat tweede filmpje MOET iedereen echt gezien hebben(& het eerste ook!)
Ja het heeft een beetje weinig nut om van alle centrale threads de [centraal]-tag eraf te gaan halen, maar het centrale thread-beleid bestaat niet meer!
Wie heeft in dat filmpje gezien hoe je personage door het water wandelt? Echt heel mooi gedaan als hij tot zijn borst int water loopt gaat hij heel traag vooruit & zie je dat hij moeite heeft met de weerstand van het water.
Ja dat is dat ene filmpje van gc2003. Het vecht systeem ziet er ook heel goed uit. Alles eigenlijk...kwijl...
Als je het afspeelt met WMP 9 (of lager), RealOne (of realplayer), Quictime 6 (en lager) dan krijg je eerst een foutbericht en dan hoor je alleen maar geluid.
hij werkt. Ik denk dat ie heel ff offline was want webpagina was ff niet avaible. Maar ben hem nu aan ut downen .
Ik heb die GC 2003 en hij is Fukking VET. JE kan em trouwens wel met windows media player afspelen, khad em in kazaa gezet en hij doet t gewoon.
Deze game gaat echt zwaar ruleren. Heb net die filmpjes gekeken, je kan zoveel doen. Ziet er echt geweldig uit, alleen ze zeiden iets over multiplayer. Dat zou zker alleen via XBL ofzo gaan? We moeten helaas nog erg lang w8en op het spel .
Dat multiplayer gedeelte ging niet over XBL. Hij zei dat je met 4 vrienden kan spelen, dat gaat dan denk ik niet over Live. Ik heb de 1e 2 nu gezien en ik vond ze vet. Jammer alleen dat ie zo laat uit komt. Peter Molyneux had t over midden 2004 , maar van andere bronnen hoor ik weer dat t begin lente zou zijn.
Zolang het maar een goed spel gaat worden kan ik wachten hoor. Liever een half jaar langer wachten dan een onafgewerkt spel Maar tis idd nog lang...
Je hebt gelijk. Ik keek net ff dat 1e filmpje en daarin zei hij het ja. Ben echt benieuwd hoe dat zal worden, maar het gaat me eerder om de SP.