GoedKope Controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Amigo NL, 13 sep 2003.

1. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hey all,

Weet iemand misschien waar ik een hele goedkope controller kan kopen (een kloon) want ik heb 2 originele en ik wil er nog 2 maar ik denk dat ik die niet zo vaak gebruik dus wil ik liever wat goedkopere...
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
    Alvast bedankt

LaTurZz

2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel wil je ervoor uitgeven ik heb eentje gezien 25 euro maarja is nogal duur 2de hands kopen is nog zelfs goedkoper of rond die prijs

3. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    geen idee hoeveel... hoe goedkoper hoe beter :)

4. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de media markt (rijswijk), 15 euro per stuk. Doen het prima.

= CF =

5. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil graag een winkel waar ik online kan bestellen of wat vlakbij Hoorn ligt...

6. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mischien kan je is kijken op www.marktplaats.nl, staan meestal wel veel en je kan bieden, ik weet niet of er veel xbox dingen staan...

7. berry moeskops

berry moeskops MIJN CORRADO VR6

Leuk Bevonden:
    0
    goeskope controller

Bij Dixons in Hoorn ligt een nieuwe controller voor iets van €25 ofzo die lijkt een beetje op de s-controller.
    Moet je daar ff kijke

8. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: goeskope controller

Bedoel je die ene van Joytech? Die heeft zulke kleine knoppen dat je bijna een vergrootglas voor nodig hebt. Dat is niet zo handig tijdens het gamen denk ik :D

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Re: Re: goeskope controller

Die lijkt mij ook niet echt fijn spelen, veel te klein.

Ik zou niet al te weinig geld voor een controller uitgeven, want ik vrees dat een goedkope erg tegen zal gaan vallen en dan ben je nog meer geld kwijt...

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Houd wel in gedachten dat third party hardware meestal niet zo daverend lang meegaat.

11. HardcoreMoFo

HardcoreMoFo Guest

Klopt, Goedkoop is meestal Duurkoop!

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    De Joytech Neo S die al eerder genoemd is een heel degelijke controller.. Ik heb die nu gekocht ter vervanging van de S. Hij is iets kleiner dan de S.
    Moet zeggen dat ie net zo goed aanvoelt als de S in sommige opzichten zelfs beter vind ik. De Y, B, A en X knoppen zijn iets kleiner maar daar wen je snel aan. De Zwart en Wit knoppen zijn echter weer iets groter (minimaal) en liggen weer wat minder verzonken dan bij de S.
    Grootste voordeel vind ik dat de sticks iets beter (steviger) aanvoelen als bij de S, het is net of ze iets meer weerstand geven waardoor ze beter te doseren zijn.
    OXM gaf deze controller een 5 uit 5. Mede door die review heb ik hem gekocht en ik moet zeggen hij bevalt er goed.
    Imo is ie even goed en robuust als de Microsoft S en dan vind ik 15 euro verschil groot genoeg om dan een 3rd party controller te kopen

13. gerjan

gerjan Guest

Ja hij staat idd in oxm 21, precies wat jij zegt, over iets "zwaarder"sturen etc, top dingetje

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    van Madcatz heb je zeer goedkope controllers.
    in de states had ik een controller+memory Card + verlenigskabels gekocht voor (omgerekent) €25,- 9ik weet niet of ze hier ook te krijgen zijn..

* van echt goede kwaliteit*

Laatst bewerkt: 5 okt 2003
  15. StephaN

StephaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er 1 van de GT line en die is echt waardeloos ik zou het niet doen als ik jou was (heb nu 3 controllers al speel ik bij racegames en zo nooit met zijn drieen de framerate is dan wel zo ontzettend laag.. )

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Je kunt ook maar beter geen goedkope troep kopen, niets is beter dan het origineel_O_

Ik had ooit is een controller voor de SNES gekocht, maar dat ding functioneerde totaal niet goed:mad:, sindsdien heb ik alleen nog maar origele controllers gekocht.

17. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tussen de verschillende 3rd-party merken is er vaak ook groot verschil in kwaliteit. Joytech en Madcatz zijn idd wat dat betreft de beste merken. Een merk als Thrustmaster vind ik al veel minder.
    Overigens is niet alles wat origineel is ook beter, wel bijna altijd, maar zo was de originele Dreamcast controller echt waardeloos. Alles aan de Dreamcast was top _O_ , behalve de controller.

Laatst bewerkt: 5 okt 2003

Deel Deze Pagina