Is Gunvalkyrie de moeite waard?

Discussie in 'Algemeen' gestart door vurious, 15 sep 2003.

1. vurious

vurious New 2 the world of X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik overweeg Gunvalkyrie te kopen (heb pas een Xbox).
    Graag lees ik van mensen die deze game echt hebben gespeeld of de Game de moeite waard is, aangezien de meningen op de verschillende review sites uiteenlopen.

Bedankt voor jullie reactie

2. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    hou je van shoot em up?

3. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt errug moeilijk te zijn, je moet een volhouder zijn om hem uit te spelen, en enkele reserve controllers hebben, aangezien die door de kamer gaan vliegen [or so i heard]!!!!

4. vurious

vurious New 2 the world of X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou inderdaad wel van Shoot 'em ups. Eigenlijk hou ik gewoon van actiegames. Laatste aankoop is Baldursgate: Dark alliance, en die heeft volop actie. De gameplay moet goed zijn, het level design moet ook goed zijn en natuurlijk de graphics en de sound ook.

Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  5. geursel

geursel Sailing home

Leuk Bevonden:
    3
    Koop dan Panzer Dragoon Orta. Ff wennen, maar als je eenmaal de smaak te pakken hebt.. wat een game (is van dezelfde maker ;) )

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    De controls zijn op het begin iig zeer tricky, het duurt ff voordat je die onder de knie heb. Maar als je door zet heb je een goed spel met een coole sfeer :)

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Meesterlijk spel! Echt hardcore. Helemaal grijs gespeeld. maar net als met elk spel is de lol er na een tijd wel van af. Das met alles. Lijkt een klein beetje op Otogi, alleen is moeilijk te besturen.

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Het spel is echt super tof!
    Je moet het een kans geven, je moet er echt goed in worden. Dat heb je na de eerste paar levels wel nodig, het spel is niet makkelijk...
    Dus al raak je niet te snel gefrustreerd...
    Kopen die handel!

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En nou ik;
    de controlles zijn niet tricky maar klote, echt waar.
    Ik had hem ook gekocht maar toch maaar snel terug gebracht.
    Te simpel juist en de controls verpesten alles je kunt helemaal niet goed dashen (strafe move).
    ach ja je kunt hem altijd proberen.

ik hoop alleen dat je hem voor 30 euro of minder koopt.

Edit; het zijn niet alleen de controles het spel is ook redelijk saai, zelfde monsters levels wapens etc.

check de pu maar gaven een 6, nog wat.

edit2; I agree koop zoiezo eerst panzer dragoon orta die is veel beter.

Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is het eigenlijk voor spel, ik heb er nog nooit van gehoord, wat voor soort verhaal zit er in de game en waarmee kun je het beste vergelijken??

11. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem ook erg lekker spelen. Ik had hem voor 18 Euro of zoiets. Controls vallen best mee, hier en daareen beetje vervelend. Ik moet hem nog uitspelen, ik zat in een level waar ik helemaal naast boven ergens moest zijn, maar het was een beetje vervelend moeilijk de weg te vinden.

Ik heb menig level meerdere keren gespeeld om hem zo goed mogelijk uit te spelen, daar licht de kracht van dit soort spelen. Als je dat niet boeiend vindt, speel je elke level uit en dan zit je zo aan het eind. Het is van de makers van Otogi .... toch vind ik de meeste levels net iets mooier. Een aantal levels in Otogi raken de detail van dit spel, maar een aantal ook niet.

Het 'Boosten' of 'Dashen' is in Otogi alleen beter dan in dit spel, je moet namelijk een stick indrukken en dan de richting aangeven.

Die eerste baas vond ik wel ff vervelend, maar als je hem eenmaal doorhebt, issie echt makkelijk. Ik heb dan ook de snelheid 'S' rank. Van het puntensysteem begrijp ik niet echt iets, een aantal van die waarden staan standaard op D of zo, zelfs als ik alles kapotschiet, niet geraakt wordt en de snelste tijd heb. Niet boeiend, maar wel apart.

De levels vond ikzelf in ieder geval mooier dan Otogi, alleen een paar binnenlevels komen in de buurt, maar de buiten levels vana Otogi halen het echter niet qua level design, neemt niet weg dat die gameplay wel erg strak is.

12. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig waar je deze game (in Belgie) nog kan kopen want ik heb er mij al rot naar gezocht.

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik wil toevoegen dat de controls niet slecht zijn, ze zijn alleen moeilijk. Dus als je niet te gauw opgeeft is het een soort tweede natuur.

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het echt een erg moeilijk spel, maar wel leuk, m'n pookjes van de controller zitten nu wel los na 't gooien ermee, vond het na een tijdje wel wat eentonig wprden, dus heb hem weer weggedaan

Deel Deze Pagina