Waarom voor meisjes? Duidelijk. Elke goede game leent zich voor het mannelijke enook vrouwelijke geslacht. Dus Doax is voor girls net als rtcw (goeie game), maarre sof2 vind ik dus niet voor meisjes of jongetjes, gewoon slechte game .
Mja, door al die negatieve reviews enzo had ik rtcw bij mijn xbox gekocht. Maar heb gisteren aaaal die pagina's over sof op xbox live hier op het forum gelezen. Dat zijn gamers die het spel al gespeeld hebben en die zijn er allemaal positief over, dus zo slecht zal het wel nie zijn (hoop ik) En nog over doax voor meiden; dat hangt enkel en alleen af van de interesse van die persoon. The sims zou bvb ook voor meisjes zijn, ik ken een jongen die het heel graag speelt, maar zelf vind ik het maar een saai spel!
Ruig, een GirlGamer Now to the point... Ik vind dat alle games die er zijn voor zowel het mannelijke- als het vrouwelijke geslacht zijn. Is puur wat de interesses zijn van die persoon! SO GAME ON!!!
SOF2 met live is zeker niet slecht, ik speel het heel vaak op live met wat gasten van hier op het forum, dus je krijgt er zeker geen spijt van. (sorry voor de offtopic)
ja me vriendin vind dat gokken wel leuk en volleyballen klein beetje later begint het moeilijker te worden