Ik heb een vraagje ik heb Kotor nu een paar dagen. Maar ik kom niet verder maar ik ben nog niet zo ver of zo. Ik zit op een of andere city. Het s[pel begint in een schip dat aangevallen word en daarna kom je met een of andere gast in een city daar kom ik niet verder ik heb alles al bekeken.
Daar is al een centrale helpthread van en die staat hier vlak onder, dus dan zou deze wel dicht kunnen
Je moet naar de Cantina gaan en daar met een vrouw praten, die werkt voor de sith. Doe je vriendelijk tegen haar dan krijg je een uitnodiging voor een feest. Vervolgens ga je naar dat feest toe, ik dacht in de northern appartments (weet niet zeker). Je kan daar een uniform jatten van de Sith en daarmee kom je weer verder. Het vervolg mag je zelf weer uitpuzzelen. Tip: het is misschien het handigst als je je KOTOR problemen plaats in het grote KOTOR help-topic. Hier kun je wellicht ook de oplossing vinden voor andere problemen.
Hopelijk heeft Zilverpijls antwoord je geholpen, als je nog meer vragen hebt, kun je deze stellen in deze thread. Case closed.