Xbox in het nieuws??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nusti, 16 sep 2003.

1. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik las deze ochtend in de volkskrant ( een halve pagina!!!)dat playstation via internet te spelen is, oh oh oh wat een groot nieuws, het kwam op mij over alsof dit voor de eerste keer voor een console kon. WAAROM heb ik dit nooit gelezen over Xbox live in de krant????? hier baal ik behoorlijk van.....dat playstation WEER de volle aandacht krijgt en over Xbox niks gezegd wordt (behalve dat het duurder is dan playstation en dat PS geen creditcard vraagt),terwijl ze bijna een jaar eerder waren dan PS braak..... wat vinden julie hiervan. Ik krijg onderhand het idee dat Xbox geboycot wordt in de media, :mad: :mad: :mad:

2. HardcoreMoFo

HardcoreMoFo Guest

Laat ze lekker lullen man. We weten toch allemaal wel wat de beste console is. En buiten dat... kan je ook wel vertellen dat Live veeeeeeeel beter werkt dan dat playstation crap gebeuren.

3. Hi...

Hi... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn PS2 zelfs verkocht omdat ie zo goed online gaat :)

Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  4. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, lees de power unlimited van afgelopen maand nog maar eens door, dan zul je zien dat dat hele playstation network gaming-gebeuren verre van vlekkeloos werkt... Het schijnt dat je (als je geen KPN abonnement hebt) eerst een hele zooi gegevens en serienummers van je provider in moet voeren om je aan te melden... En als je dan eindelijk aangemeld bent, schijnt het vinden van een goede server ook nogal wat tijd in beslag te nemen...
    Bij de xbox is dat gelukkig wel anders! :)

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    tuurlijk weten wij wel beter maar een hoop consoles worden nog door ouders gekocht. Hoe meer $ binnenhaalt des te meer ze kunnen investeren in de xbox. Ik kende ook zat mensen die natuurlijk van een ps2 hebben gehoord maar nog niet van een "X- Watte???" . Ik ze natuurlijk wel zo ver gekregen dat ze een xbox kochten :)

6. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met de introductie van xbox live hebbe er wel wat artikels gestaan hoor in de kranten

7. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zoiets was ook op TV bij zo'n verkoop programma. Gingen ze de Ps2 verkopen en ze vertelden over dat playstation online kan en ook op zo'n manier alsof het de enige console is die online kan. En ze zeiden ook dat het DE console van dit moment is met zijn haarscherpe graphics. Ik word er echt helemaal gestoord van!!!

8. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    toen xbox-live uitkwam stond dat ook in de Volkskrant. 1 hele pagina zelfs !!!!!

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een Xbox en PS2.O-)

Laatste tijd sinds Live op mijn Xbox, hapt de PS2 flink stof 8)

Ik ga het wel proberen dat online gaming op PS2 maar denk niet dat het super zou zijn. Ik las ook dat stukje in de laatste Power Unlimited. :+ Klonk niet echt positief...

De Xbox heeft vooral het voordeel met de sterke ingebouwde hardware en de Hardeschijf en een goed netwerk. Een PS2 moet het doen met wat geheugenkaartjes en rare servers |:-

Ik denk dat je met PS2 online veel gezeik gaat krijgen met mensen die CHEATEN, dat haat IK ZO ERG!! :mad:

10. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Conclusie: Xbox is the Top _O_

11. Toskai-Mir

Toskai-Mir The tsudachi saver

Leuk Bevonden:
    0
    Al zou het geboycoted worden, wrom dan zaniken, neit jaloers zijn, xbox is de BEST wij weten da gewoon, wat de andere denken moet je koud laten, eens zien zei de kracht van onze heilige O-) Xbox_O_ en zullen zij denken, hadden we maar een xbox gekocht, da is 1.000.000.000.000.000.000.000 keer zo beter!

12. Tomster nl

Tomster nl XBOXLive addict

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX is "gewoon" helemaal te gek!!!*)
    Heb sinds kort XBOXLive en ik denk dat de ps2 daar (ook al) niet aan kan tippen!!!

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is niet de bedoeling hier je fanboy-achtige reactie's te plaatsen :{ Ga normaal in op een discussie, je hoeft je echt niet te bewijzen tegenover de reeds bestaande community dat je de Xbox top vind... :{

14. Tomster nl

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mijn mening, hoe denk jij? beetje vreemd...

15. Tomster nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh ik zie het al; Woutertje is "mod"

16. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    het probleem is dat het grote publiek niet weet wat Xbox en Live inhoud en PS met de eer gaat strijken (hoezo live, da heeft PS ook al lang). PS zie je echt overal Xbox zelden....het is dat gammo regelmatig xbox titels reviewed, maar dat is ook het enige programma dat er aandacht aan schenkt. En als de ouders de Xbox niet kopen is er geen omzet en voor ms niet interessant om te investeren

17. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check dit dan:

Stond op dixons.nl

18. Phrenesis

Phrenesis Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en dit stond er bij de xbox:

De Xbox omvat een geheel nieuwe 'gaming Xperience'.
    In de eerste plaats is er een uitgebreide keuze aan superspannende games.
    Verder valt ogenblikkelijk de verbluffende grafische kwaliteit op, die drie maal hoger is dan bij andere consoles.
    Samen spelen, in de kamer of via Internet?

Dat is wel weer goed gezegd

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dus? Is toch niks gelogen aan?

20. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @Geen echt idee: Wat heeft dit met dit topic te maken? De dixons is gewoon een winkel en prijst de ps2 gewoon aan om meer van die dingen te verkopen. Het maakt hun echt niet uit welke console de beste is, zolang ze ze maar verkopen...

Deel Deze Pagina