NOOOOOOOOOOOOOOOO Gister was ik lekker kotor aant spelen en er vielen er paar druppeltjes thee op mijn controller. Ik had suiker in mijn thee, maar ik dacht alles wel goed schoon te hebben gemaakt om er vandaag achter te komen dat het indrukken van de Y knop meer moeite dan voorheen kost. Mijn vraag hoe krijg ik mijn Y knop weer in oude staat (als dat uberhaupt nog kan)?
wat ik persoonlijk bij mijn PSone(playstation dus..) controller heb gedaan - toen de analog het niet meer deed- heb ik em uit elkaar gehaalt en in elkaar gezet (/uitgestoft etc) en hij werkte weer perfect.. of.. je belt MS/xbox costumer care en je vraagt om een nieuwe i.v.m garantie
Lol, drink jij thee bij het spelen? Ja wat QwX zegt, ff MS bellen, nummer is 0800 023 3894, de garantie van een Xbox is 1 jaar, kweenie of dat bij controllers ook zow is.
Lijkt me logisch dat er op thee over je controller geen garantie zit! Ben je tenslotte zelf schuld! Maar de Garantie op de Xbox is 2 jaar (is op alle electrische aparaten binnen europe verkocht vanaf 01-01-2002!!!!!) Op de peripherals is dit 1 jaar! groeten, Mickey_nl
doed, gewoon bellen en dan krijg je vaak een nieuwe, zeg gewoon dat de Y niet werkt en dat je niet echt weet hoe het komt (zeg dat in het uiterste geval) en klrijg ieen nieuwe..
ik had ook es een kapotte controller, en toen ben ik daarmee terug gegaan naar de winkel (dixons btw) en toen kreeg ik daar zo een nieuwe uit de doos mee ik denk dat dit makkelijker is dan bellen en op laten sturen
THX voor de reply's ik zal eerst MS is bellen en anders maar eventjes mn controllertje openschroeven tis immers mn eigen schuld @ ocmer ik drink heel veel Thee is Engels denkik