he, mijn xbox is ook kapot. heb mijne eind juli gekocht. Ik heb er eerder geen problemen mee gehad tot ik vijf dagen geleden kotor heb gekocht. het begon met een melding dat de disk mischien ietsje vuil was. toen liep hij steeds vast in de laadtijden en nu komt alleen het reactor schermpje op. Dan komt het xbox schermpje en na een tijdje het microsoft logo. Na meerdere minuten het hoofdmenu. Ik zal effe kijken of je xbox het inderdaad na 10 minuten weer doet, maar ik zal ook de helpdesk effe bellen.
Je bent nu een fiat panda met een mercedes aan het vergelijken. nes hebt geen geavenceerde systeem, zoals bv een harde schijf, dvd etc...
nou ik heb ook microsoft gebeld, de man was wel aardig ook al viel hij steeds in de herhaling, als het goed komt ups morgen. ik maak me wel een beetje zorgen om eventuele stofontwikkelingen in mijn xbox waardoor ik zelf voor de garantiekosten moet opdraaien, maar ja sommige mensen hebben de xbox al voor anderhalve jaar terwijl ik hem maar voor anderhalve maand heb.
Als je je xbox laat halen. Bijvoorbeeld omdat hij steeds foutmeldingen blijft geven bij het laden van spellen. Dus bij, voor duur geld gekochte spellen, in 12 talen blijft zeggen dat het het een xbox game disc is en op een xbox moet worden afgespeeld. Hoe groot is de kans dan dat je al je savegames verliest? Voor het geval iemand dit weet, alvast bedankt!
zullen ze hem repareren? Of krijg je een nieuwe? Lijkt mij nogal veel moeite om hem te gaan repareren elke keer weer. niet dat mij het uitmaakt hoor
zo, maandag xbox opgestuurd en nu na twee dagen weer terug en gerepareerd, de disk drive was foutief, ik heb m'n savegames dus ook nog. Ik ben al weer helemaal blij dat ik verder kan met kotor en dat ik weer blade runner kan bekijken.
Mijn nes loopt nu wel vast hoor... hij is namelijk HEEL erg stoffig dus je moet eerst in die spellen blazen voor die het doet
Ook leuk is het om die controller (van de nintendo (dat vierkante bakkie) door het huis te smijten als het weer niet lukt... Ik heb nog nooit een controller gesloopt!
ik had hem ook pas net, gewoon even bellen word ie opgehaald heb je hem binnen 2 dagen weer terug Mijne pakt nu alles, ook gekopieerde CDs van de adli (op 48 speed gebrand)
Mijn xbox was ook stuk (niet zoals die van jullie, maar de speler deed ook raar, ik heb er nu een nieuwe speler inzitten en heb de games die beschadigd waren nieuw gekregen of tegoedbonnen van de media markt
ik heb mijn xbox nu opgestuurd, omdat hij steeds vast bleef lopen, maar heb geen garantie meer, dus ben benieuwd..