Ik had laatst (weer) naar de help desk gebeld, want ze zouden nu alle info over mijn xbox compleet hebben. Ik had namenlijk al een x eerder bebeld en toen zijden ze dat er een andere naam op mijn serial no stond, en dat ik over een week terug moest bellen. ( bekent???) Nadat ik vandaag aan de telefoon 4 x mijn serial no herhaald had, en 2 x mijn naam in het Engels gespeld had scheen er tog echt een andere naam op het serial no van mijn doos in de computer te staan. De man aan de telefoon zij dat er een onderoek zou worden gedaan naar wat er aan de hand is, omdat er mogenlijk iemand een reward pack formulier met een vervalst serial no gestuurd heeft ( zij de man). Ik moest nu mijn naam en telefoon nummer opgeven, en nadat het onderzoek klaar was zou iemand contact met mij openemen. Nog iemand die hier last van heeft/ had?????
shit zeg, dan ben je genaaid! k hoop dat ut goed komt met JOU reward pack. ik heb die van mij ook nog niet binnen, maar bij mij klopt mijn naam toen ik ze gebeld had.
Hmmm...zelfs als myn serial nr door iemand anders gebruikt is, dan heb ik nog altyd bewys dat ie van my is, aankoopbewys, bankafschrift en xbox....dus als ze dan echt onderzoeken dan komen ze er toch wel achter dat het bdrog niet van myn kant komt...
ja ik vind het ook echt ONGELOFELIJK genaaid, want ik heb echt alles GOED ingevult. en ik kon ook geen nieuw furmulier meer sturen want het serial no staat nu al in de computer. Waarschijnlijk zal alles wel gewist moeten worden ofzoiets. maar heeft er verder niemand van iets dat op mijn situatie lijkt gehoord ofzo? ben ik dan echt de enigste??
Mijn condolance en ik hoop dat die zak die het heeft gedaan zijn verdiende loon krijgt....(nee niet geen rewardpack krijgen want dat is een straf die we toch allemaal al moeten dragen )
lekker lullig ik hoop dat je hem snel krijgt. Maar ik heb ook goed nieuws ik heb net een email gehad waarin stond dat hij onderweg is
Ook wel dom van diegene die het valse Xboxnummer heeft gebruikt, want ze weten gelijk zijn adres! Als je even belt en vraagt welk adres er dan WEL staat, ter verificatie ofzo, dan kun je dat adres even invullen op de eerste 100 sites bij gratiz.nl. Deze persoon houdt namelijk nogal van gratis spullen blijkbaar.
wat een klote streek zeg met die serial. ps. The bomb had je Ms gemaild en krijg je toen antwoord? of hebben ze zelf gewoon gemaild?
Het valt mij op dat veel mensen een mailtje hebben gekregen waarin staat dat hun pakket onderweg is. Toeval? Of komt er eindelijk beweging in dit hele gedoe?
Het kan ook zijn dat die persoon zijn eigen serial nr verkeerd heeft ingevuld en dat dat dan per ongeluk jouwne is... echt balen laat ff horen hoe het verder afsteekt!! met medeleven van Hantheman
Hmm wat een naaistreek: AMD NERV officer Door AMD - vrijdag 07 juni 2002 10:52 -------------------------------------------------------------------------------- Ik heb net mijn tweede goodie bag besteld. Ik heb nog een Xbox gekockt voor de prijsverlaging en meteen weer verkocht aan een distributeur. Geld dus gewoon teruggekregen. Ik heb wel het Serial Number opgeschreven en een kopie van de bon gemaakt. Lekker goedkoop zo'n Xbox ---------------------------------------------------------------------------------- Wat een zwerver
Ik hoop dat ze daar nog even achteraan gaan en die gozer even flink terug gaan naaien. Dat hij drie weken niet meer op z'n gat kan zitten! ]:-
ze zeiden dat me adres verkeerd was, na controle bleek ie helemaal goed, begin juli krijg ik em GENAAID!!!!!!!!!
Ik had vandaag opgebeld, toen zeiden ze ook tegen mij dat hij al geregistreerd was. Ze gaan mij nu opbellen deze week en anders moet ik hun op maandag opbellen. Hopelijk worden ze gepakt als ze het vervalst hebben, dan mogen ze van mij hard gespankt worden.
Ben ik in iedergeval niet de enigste bij wie ze het flikken. IK WEET HOE HET IS, EN IK HEB MEDELIJDEN MET JE!!!!!