PS2ers :(

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nielzo, 20 mei 2003.

  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf ook een ps2 ik vind ze allebij wel goed.
    De ps2 heeft goie games zoals GTA VC GTA III KH ENZ
    En de Xbox heeft meer exlu games.
     
  2. Mortaldude

    Mortaldude Xbox Support

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0





    LOL :D :D :D :D :D
     
  3. Mortaldude

    Mortaldude Xbox Support

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf een Xbox, maar PS heb veel meer varieta aan games en daar moet microsoft nog aan werken. Xbox daar integen heeft een harde schijf en betere audio en video. Maar het blijft altijd concurentie tussen de gamers.........Net zoals de fan's van AJAX en Feyenoord met elkaar vechten wie de betere ploeg heeft
     
  4. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de meeste ps2ers kijken gewoon niet verder dan de ps2. Ze blijven gewoon hangen bij hun oude console. Kijk xbox IS gewoon beter dan de ps2. De ps2 mag dan wel veel meer games hebben. Maar de meeste zijn gewoon rotzooi.
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je nu door dat je hetzelfde doet als de "PS2ers"?
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje sneu eigenlijk de eeuwige discussie tussen PS2, NGC en Xbox. Iedereen heeft gelijk en iedereen heeft ongelijk.

    Maar om op de topic terug te komen, ik heb ook zo'n iemand in de klas zitten. Elke dag krijg ook ik van hem te horen dat de PS2 beter is, want de PS2 heeft betere spellen en is niet door Microsoft gemaakt, blablabla. Ik snap eigenlijk niet waarom hij het me elke keer weer zegt, ik denk dat hij een beetje onzeker over zijn keuze ofzo. Het lijkt wel dat meeste mensen dat hebben, zowel bij de PS2 als bij de Xbox en NGC.
    Zodra mensen een beetje onzeker zijn over wat ze gedaan hebben, of in dit geval gekocht hebben. Dan gaan ze andermans keuze afkraken. Ach, wat maakt het allemaal ook uit, ik heb voor de Xbox gekozen en ik ben er tevreden over, boeit mij het nou dat de PS2 wel of niet beter is.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  7. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet vuur met vuur bestrijden ;)
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik had een Dreamcast, vanwege de goede games. Toen op die console veel betere mooiere games uitkwamen dan op de PS2 dacht ik dat de Dreamcast een geweldig succes zou worden. Toen kwam Sony met een hoop loze praatjes en reclame, waar niks van waar bleek te zijn, maar toch bleek de Playstation 2 een succes en de Dreamcast niet. Blijkt weer hoeveel de gemiddelde gamers van goede games weet.

    Ik kocht eerst een Xbox, omdat ik graag een console wilde hebben die werkelijk beter was dan mijn Dreamcast, eentje die meer zou bieden. En dus kocht ik op basis van de levensverwachting, de specs, en de games Project Gotham en Halo een Xbox. Speelde ook mee dat ik een leuke DVD speler wilde hebben (De Box is een prima DVD speler, alleen minder opties, die ook wel op een versterker zitten). Ook de muziek opd e hared schijf vindt ik prima, stukken beter dan mijn oude MP3's. Ik ben er heel tevreden mee, maar ik heb maar drie games, veel spellen op de Xbox vind ik ruk, en wat dat betreft is het net zoiets als de PS2, veel kwantiteit, maar geen kwaliteit.

    Ik kocht een Gamecube voor Super mario Sunshine, Zelda en Eternal Darkness, erg goede games. En straks Mario 128. In mijn optiek is de Gamecube voor games verreweg de beste console.

    De PS2 is leuk, speelt fijn, maar biedt ook weinig origineels.GT, GTA en Virtua Fighter zijn mijn favorieten. Maar hier ontbreken, net als bij de Xbox first party games. Ik had er eerst uit principe geen, maar je moet voor sommige games de ogen even dichtknijpen.

    Kijk, de PS2 is de oudste, en dat zie je bij veel games direct, op papier is hij ook slechter, en hij komt niet in de buurt als het om spellen spelen op het internet gaat. Hij heeft wel veel goede games, maar dat mag ook wel na de afgelopen jaren.

    De Cube heeft in mijn ogend e beste games, en de Xbox biedt het meeste
     
  9. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Over het kwaliteits verhaal zijn we denk ik snel uitgepraat.....zet de stats even naast elkaar en je bent eruit. Waar ik wel van baalde was dat het aantal games voor de box erg beperkt was. Dat wordt nu gelukkig weer rechtgetrokken en zie ik absoluut geen voordelen in de ps2 en is de doos de opperconsole.
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ps2 heeft een iets minder 'nerdy' imago dan xbox.... mijns inziens
     
  11. Niekname

    Niekname Anti-Tooske

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    1
    Een 'nerdy' imago? Verklaar je nader.....:cool:
     
  12. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen met een PS2 snappen er niks van, dat bedoelt ie ;)
     

Deel Deze Pagina