Een of andere admin zit mijn Sig steeds te verwijderen! Wie doet dit en waarom!?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mvdstam, 16 sep 2003.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hai, ik heb nu al 2 keer mijn sig verwijderd door een admin en ik word er nu een Btje ziek van. Waarom wordt mijn sig verwijderd!? Hij is niet te lang, maar 1 zinnetje is op grootte 4 en de rest gewoon op 2 en de variaties met kleuren vallen zeer zeker mee. Er zijn nog veel meer andere mensen op dit forum die soms nog zlefs een langere en kleurijkere signature hebben dan ik.. Dus waarom moet je mijn signature nou weer verwijderen????
    Ook is het irritant op Xbazar, want niemand kan zien of ik al deals heb gemaakt, etc. Wil de "dader" even vertellen wat hier aan de hand is!?

-Max

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hij was te storend, te groot, te opvallend, dus heb ik hem verwijderd. Sim-pel.

Ik ga heus niet voor niks iemands sig verwijderen, dat doe ik alleen als daar een goeie reden voor is. En bij jou vond ik hem echt te groot.

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ok, ik zal de kleuren voortaanweglaten, maar A.U.B. verwijder hem NIET meer! Het is nl. erg frusterend als je weer moet uitleggen op xbw bazar dat je sig is verwijderd en dus niet kan uitleggen dat je niet kan bewijzen dat je deals hebt gemaakt, etc. Nogmaals, de kleuren blijven weg.

-Max

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ok is deze sig goed? Zo niet, zeg wat ik moet veranderen en ik verander het.

5. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Al;s je goede deals op X-Bazar heb gedaan, kunnen ze ook gewoon ff na checken op de Elie-List! :D

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nope, ook deze is te lang. Tel maar eens, ik kom aan 9 regels (de witregels niet meegeteld), terwijl 5 regels officieel het maximum is. Nou zijn we nou ook weer niet zo miereneukerig met die regels, dus het is niet erg als ie misschien 1 regeltje langer is (mits ie voor de rest ook gewoon niet al te opvallend is), maar dit is toch echt te groot.

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    zo dan?

8 regels, goed toch?

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Eeeeh, er wordt toch gezegd: 5 regels?!

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, je lijkt wel een kind dat tegen een leraar ingaat. WIN JE NOOIT|:-

:+

10. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    pfff, wat een gezeik met die sig's zeg....

11. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zo, nu is mijn (prachtige) stukje van Tom Hanks weg.

5 regels, geen gezeik, capiche?

12. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Bij mij ook zomaar verwijderd vandaag... Jullie kunnen toch ook netjes een mailtje sturen met verzoek het in te korten? :confused:

Voor de rest geen klachten.:D

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jah, dat d8 ik ook wel, jah, kunnen we tenminste een kopie maken zodat we niet alles opnieuw hoeven in te typen!

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Waarom haal je de 'enter's achter games en hardware niet weg, dan krijg je er automatisch twee regels bij en kan je je *prachtige*;) stukje van Tom Hanks er weer bij zetten. T'is maar een suggestie :)

15. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, eerst ff een Pm sturen met kort je sig in ofzo, mijn sig was ook op een gegevn moment helemaal weg en nu weet ik nie meer met wie ik allemaal deals heb gehad en welke spellen ik allemaal al heb gehad en zo

16. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan maar beter aanpassen... of ergens opslaan... voordat ze jouwe hebben verwijderd. :cool:

Ziet er erg lang uit namelijk... :D

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik doe niet meer aan waarschuwingen via pm. Je kent de regels, tis je eigen schuld als je je daar niet aan houdt.

En gogeta, je sig is idd veel te lang, ik zou hem maar drastisch inkorten als ik jou was.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    HAHAHA, DarkWing, je avatar ziet er precies uit als deze smiley: :D

LOL, ik kan je nou niet echt serieus meer nemen ;)

19. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, veel korter als dit zal denk niet lukken, is nog steeds meer dan 5 regels, maar veel meer zal niet lukken

20. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ben bang voor je dat ze dat niet echt accepteren... :eek:

Deel Deze Pagina