Unreal wat vinden jullie ervan!!! Unreal championship: Lang heb ik naar de game uitgekijken en nu heb ik hem eindelijk sinds 1 week, voor een prikki nieuw gekocht. Maar ik ben zwaar teleurgesteld in de gameplay, had er namelijk veel en veel meer van verwacht . Ik heb hem op de dreamcast en vindt hem veel en veel beter unreal tournament is gewoon een beter spel en grafisch is het niet minder . Daarom twijfelde ik over de xboxspel en gelijk had ik . Speel hem liever op de dreamcast lekker knalle op inhuman!! Is er iemand die het ermee eens is??
Heb 'm ook op mijn Dreamcast gehad... vond het niet echt wow gaan hoor Doe maar met 2 en laat het flink knallen, flinke vertragingen enzo dan Ga 'm binnenkort op Xbox kopen om dat spel Live te spelen Is nu namelijk Classic, dus 29 euro
Officieel ondersteunen die games wel games vs bots, maar de enige plaats waar die spelen enige waarde hebben is online, daarbuiten niet. Vandaar zou ik al UC nemen, UT2k3 is alleen vele malen beter ! Er zijn echt heel veel goeie custom maps, mods etc. voor, laat staan goeie patches, bonus packs en daluk een goeie opvolger.
Ik heb zelf ook een dreamcast en een xbox en allebei de unreals, maar ik vind unreal championship wel veel beter, en als je vindt dat de graphics niet beter zijn dan is er echt iets heel erg mis met je ogen! Het is misschien even wennen omdat t allemaal wat sneller gaat maar hij is het wel waard. Persoonlijk vind ik vooral double domination erg tof.