Ik heb net een mail van de ms xbox repair service gekregen waarin een fed ex trackin nummer van mijn reward pack staat aangegeven. Heeft iemand anders dit ook binnen gekregen?
dit is het mailtje dat je krijgt als ze je pack hebben verstuurd. Reken op een bezorgtijd van 1-4 dagen. Fed-Ex heeft namelijk een reputatie dat ze vaak binnen 24 uur bezorgen. Tot nu toe zijn alle verzendingen die ik van Fed-Ex ontving vanuit Amerika altijd binnen 24 uur aangekomen
ga naar Fedex.com en zet in je tracking nr. dan ziet je alles wat er gebeurd is ik heb dat mail ook toen gekrege en daarna(6-7 dagen later) had ik me Reward-pack nou hoeft je geen zorgen meer te maken want die pack kom wel aan binnekort owja nog iets als ik jou was op de telefoon letten omdat ze een foutje hebben gemaakt met het adres nummer van je huis dus ze gaan je opbellen als er een probleem is.Maar denk erom als ze je niet kunne bereiken staat het dan gelijk in je tracking nummer en dan moet je ze opbellen
ik heb hier een dag of 3 zelf een topic over gemaakt 3 dagen naar mijn email van fedex kreeg ik het pakketje
Re: hmzz Hey cool man, mijnes is ook om 12.19 in holland aangekomen vanochtend om 10.51 opgehaald Staat trouwens bij jouw je woonplaats als plaats van bestemming? Bij mij staat er een plaats die wel 40 kilometer verderop ligt hopelijk geen foutje. Bij mij staat Rhenen als Plaats Bezorging. jou?
Bij mij stond er ook Ridderkerk terwijl ik zelf in Zoetermeer woon ik kwam er pas achter toen ik hem kreeg , toen checkte ik mijn mail en toen had ik dus een tracking nummer gekregen.... Suc-6 iedereen!!!!!
hmzz ik kan niet wachten tot ik het pakketje eindelijk heb. dan hoef ik eindelijk geen halo meer te spelen. ik werd al doodziek van al die mensen die alleenmaar slayer willen spelen en nog hosten ook. met 0ms ping tegen 80ms ping is het een beetje verziekt spelen als je met slayer(deathmatch) bezig bent.
We zitten geloof ik allemaal in hetzelfde busje, mijne is ook om 12:19 in Nederland aangekomen. Keep on trackin' zou ik zeggen
Tering, er komen opeens vet veel mails en pakketjes binnen! Ik hoop dat ik binnen kort ook een mailtje van FedEx krijg.. :{