WWE RAW 2 Info en screens

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha Great One, 3 feb 2003.

1. W1CK3DCL0WN-ICP

W1CK3DCL0WN-ICP Juggalo

Leuk Bevonden:
    0
    ja dit spel ga ik cker wel halen !

2. BrAiN

BrAiN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt ook de 26e....... kijk dimplus.nl

3. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    jajaja ! ik heb eindelijk ook met rembours besteld bij dimplus.nl ! *) _O_

Echt vet dat ie nu 26 september komt ! beter dan bij gamerelease waar ik een mailtje heb ontvangen waar hij is uitgesteld ! :mad:

maar het was eigenlijk een stomme vraag over de multiplayer, maar ik moest het even weten ! :{

Laatst bewerkt: 18 sep 2003
  4. BrAiN

BrAiN Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hij komt landelijk uit he 26 . 10 ock apart

5. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    mmm, das dan eigenlijk wel retevaag, als ie landelijk 26 sep moet uitkomen, en bij 1 winkel 10 ok :{

Maar goed, kheb net ff WWF No Mercy gespeeld ( op de N64, jaja ik weet het O-) ) en als je dat vergelijkt met WWE Raw 2 ( wat eigenlijk niet mag aangezien de N64 niet tot de nexgen-consoles hoort ) zie je toch wat gelijknissen :) zelfde grappling system etc..

Nog 1 week en 1 a 2 dagen..... _O__O_

6. jvdl

jvdl JvdL1982

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem al besteld in amerika krijg hem volgende week
    Let's get ready to RUMBLE!!!!

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    komt ie nou alleen 26 september bij bestel shops uit of ook bij mediamarkt freerecord intertoy enz enz.?

trouwens kut gamespot heeft raw 2 een 6.9 gegeven, en nou weet ik zeker dat gamespot lomp is ...kijk maar.

WWE SmackDown! Shut Your Mouth 8.9
    WWF SmackDown! Just Bring It 8.1
    WWF SmackDown! 2: Know Your Role 8.8
    WWF SmackDown! 8.6

Alles boven 8+

plus nog 2 oude wwf games

WWF Attitude 8.1
    WWF War Zone 8.6

en nu de cijfers voor de (realistische) SIM wrestling games

WWF Raw 6.5
    WWE Raw 2 6.9
    WWE Wrestlemania XIX 7.5
    WWF No Mercy 7.7
    WWF Wrestlemania 2000 7.1
    WCW vs. NWO: World Tour 5.7
    WCW/NWO Revenge 7.2

ALLES onder 7.7!

No Mercy, voor 90% van de fans is dat het beste worstelspel ooit, heeft een 7.7 terwijl een spel als WWF warzone een 8.1 heeft.

Hieruit kun je gewoon zien dat gamespot gewoon een voorkeur heeft aan arcade (onrealistische)games, en dan geven ze die andere sim games gewoon slechte cijfers,

Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  8. BrAiN

BrAiN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gamespot sux:)

9. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    I haat gamerspot mede dankzij het feit dat ze echt k*t punten geven aan goede wrestling games ! Ik vind zelf dat de Smackdown serie echt vet is, maar Raw is toch echt aanzienlijk beter !! :)

@ JVDL:

Heb jij een amerikaanse xbox ? Anders heb je niks aan het spel ! Tenzij het natuurlijk een PAL versie is die ze in Amerika verkopen...

/EDIT: Weet er trouwens iemand of er een review van WWE Raw 2 in XBM zal staan ?

10. jvdl

jvdl JvdL1982

Leuk Bevonden:
    0
    gamespot suck zekers niet
    hebben meestal wel altijd up to date movies en screens van een speel
    en de nieuwe wwe smackdown here comes the pain for de ps2 is volgens mij ook wel een dikke 8 waard net zoals als de voorgaande wwe smackdown(shut your mouth)
    maar ja we gaan wel zien wat wij er allemaal van vinden als hij eenmaal hier te krijgen is afwachten dus

11. jvdl

jvdl JvdL1982

Leuk Bevonden:
    0
    tha clone:
    ik heb 2 xboxen
    pal
    ntsc
    versies
    dus dan kan ik raw2 gewoon spellen

12. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Wat zit iedereen nou weer te zeuren op gamespot. Ze geven die games gewoon wat zij die games waard vinden. En als dat niet overeenkomt met hetgeen jij hoopt dan is dat jammer, maar niets om je druk over te maken. Ik neem trouwens aan dat jullie die game nog niet gepeeld hebben en er dus minder goed over kunnen oordelen dan gamespot.:)

13. BrAiN

BrAiN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is meer fans moeten het spelen niet van die o ze slaan elkaar toch niet echt figuren.

14. jvdl

jvdl JvdL1982

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk brain

15. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    wwe raw 2 heft van team xbox een 4.4 van de 5 gekregen dat is echt goed....en ze zeggen dat vrijwel het beste worstel spel is op van alle next gen games.

16. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal niks tegen Smackdown 3,4,5 etc...... Beter gezegd, ik vind het echt vette spellen ! Maar nou moet GS Raw 2 geen slechtere score geven dan de SD! serie :mad: Smackdown is ( vind ik eigenlijk ) meer arcade-achtig, en Raw echt realistisch. Verder heb ik helemaal niks tegen Gamespot, maar over de worstel spellen ben ik daar niet zo blij mee...

Klaar, nou kan/moet niemand meer tegen mij zeiken dat ik iets tegen GS heb, want dat is niet zo ! Alleen de worstel spellen ( :p )

En jongens, verpest mijn goede bui nou niet }:]

@JVDL: ok, dan is het goed :) dan heb ik niks gezegd...

17. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    'Ik heb net ff de review van Team Xbox gelezen over Raw 2, en ik quote oven uit de review over een stukje waaruitblijkt dat je je eigen moves kan maken:

Ik neem aan dat dit betekend dat je je eigen moves kan samenstellen, maar niet de exacte plaatsen bepalen, hoe de tegenstander door de arena vliegt, hoe snel je beweegt etc..
    Dit lijkt me dan ook een zeer aangename mode whehehe _O_

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    dat is goed nieuws jah, als het er niet inzat, zou ik het ook kopen, maar je eigen moves maken is zeer vet, nog maar een week8)

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    oeps, sorry voor de dubbelpost|:-

20. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    @Blackspider: ach, geeft niet joh !

Het lijkt mij echt vet om moves te maken, maar ik probeer ( hoe moeilijk mogelijk het ook is ) er niet echt op te verheugen, want direct zit het er niet in, en hebben ze bij Team Xbox iets anders bedoeld, komen we van een koude kermis thuis :mad: Desalnietemin hoop ik echt dat het er wel in zit !!

want dat is echt: _O_

Deel Deze Pagina