lieve mensen ik ben wanhopig, ik zoek al een half jaar naar een honbal spel maar ik kan er geeneen vinden in geen enkele winkel. wie weet er een winkel waar ze xbox honkbalspellen verkopen? echt duizend maal dank. greetz Flinke Tinus
Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord, een honkbal spel op de xbox... Weet je zeker dat die er zijn?
bij gamerelease hebben ze All Star Baseball 2004 (komt 5 oktober uit) Deze is helaas niet via LIVE, maar omdat er te weinig interesse is voor honkbal in europa wordt Inside Pitch alleen in de states gereleased... ASB2004 site
Tuurlijk zijn er heel wat honkbal games uit... enigste probleem is gewoon dat zowat niemand in Nederland dit spel wilt spelen, de amerikanen vinden zo'n games al redenen om voor de winkel te gaan overnachten om bij een release al die game in handen te krijgen Kijk is wat gameshops op internet ofzo... staat misschien wel wat bij? Succes *)
dit zijn de baseballgames die voor de box te krijgen zijn: All Star Baseball - Akklaim High Heat - 3do Inside Pitch - MGS MLB Slugfest - Midway Triple Play - EA World Series Baseball - Sega
Honkbalgames worden niet of nauwelijks uitgebracht in Europa omdat er gewoon geen serieuze vraag naar is.
dan is 't vast niet erg dat ik nu nóg een loze opmerking toevoeg... maarre Tinus, regel 't ff dan... anders ga ik denk ik ook maar voor ASB2004
Ik weet nie waar je woont maar bij gameshop in Den Haag is All Star Baseball te koop voor €69,95... Ik ben ook nog steeds op zoek naar Inside Pitch... dus als iemand daar nog iets zinnigs over heeft...
Is er nou echt niemand die een leuke LIVE Baseball titel weet... De sport games raken steeds beter vertegenwoordigd dankzij XSN. Straks komt Links 2004, Top Spin enz... maar geen baseball game voor LIVE (in europa)
Kijk als je nou een honkbal game wilt moet je altijd voor Triple Play gaan. Was vroeger al een top game en zal het hopelijk nog steeds dan wel zijn. Weet alleen niet of die ook wel PAL beschikbaar is
ik geloof dat 3DO failliet is gegaan, en dat MS toen de High Heat franchise gekocht heeft... Grote kans dat ze die nu ook nog gaan uitbrengen (XBOX Exclusive), bovendien over Xbox Live! met XSN Sports