memory unit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xaldore, 18 sep 2003.

  1. Xaldore

    Xaldore Time is Running Out

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit hierzo moet, maar ik dacht van wel, want ik zit met een probleem:

    Ik heb dus een memory unit van thrustmaster gekocht, 2e hands. Ik vroeg aan hem oftie werkte zoals een orginnele memory unit. Hij zei ja. Ok, tot zo ver ging alles toppie. Ik kreeg vandaag me unit binnen, ik wil wat game files en mn live account file copieren op mn memory unit zodat ik die kan menemen..... maar ik kan niks copieren, en ik dacht dat dat wel kon ..... help aub, hou copieer ik mn live account en mn game files naar mijn thrustmaster memory unit ?

    Gr. Frank
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoort hier dus niet he, dit forum is alleen voor website problemen :)

    Voor dit soort problemen is het Hardware forum de beste plek, vandaar dat ik hem daar dan ook naartoe verplaats.
     
  3. DeNNiZ

    DeNNiZ Kanecrew.nl

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou in principe moeten werken alsof het een originele is, thrustmaster heeft ook een officiele licentie van Microsoft. Kan je echt op geen enkele manier je Live account via je je dashboard op je unit krijgen?
     
  4. Xaldore

    Xaldore Time is Running Out

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    via mn dashboard ? phew, sorry, ben niet zo goed hier in :) en dankje dat de thread verplaatst is...
     
  5. Xaldore

    Xaldore Time is Running Out

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    via mn dashboard ? phew, sorry, ben niet zo goed hier in :) en dankje dat de thread verplaatst is... *)
     
  6. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    staat zijn live account er niet al op:)
    anyuways hoeveel blocks is gebruikt? (502 = vol)
     
  7. Xaldore

    Xaldore Time is Running Out

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, er staat niks op, 502 blocks kan ie hebben, available 502 ...
     
  8. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Das mijne :) Ik heb mijne d'r wel opgekregen, weet alleen niet meer hoe :eek: Effe denken hoor... :D Volgensmij moet je naar je hardeschijf toe, dat schermpje waar je al je savegames ziet. Dan selecteer je je gamertag en dan iets van kopieeren ofzo. :)
     
  9. Xaldore

    Xaldore Time is Running Out

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    dat probeerde ik, alleen ik kan alleen deleten ..... ook bij games... ik hoop dat het nog lukt, want zonder dat ik games erop kan copieren heb ik er niet al te veel aan :)
     
  10. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    In welke slot van je controller heb je hem? Misschien dat dat ook wat uit maakt :confused:
     
  11. Xaldore

    Xaldore Time is Running Out

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    bijde geprobeert ..... :'-(
     
  12. Xaldore

    Xaldore Time is Running Out

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar, toppie deal met die gozer
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2003
  13. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat je dat beter via pm kan bespreken, is niet leuk om een member hier zo voor iedereen voor "lul" te zetten.

    Probeer thrustmaster eens te bellen, en zeg dat het niet werkt, en of ze een nieuwe hebben?

    Ik heb alleen dit kunnen vinden voor de garantie

    Je hebt wel Acrobat reader nodig om dit te kunnen openen!

    Ik heb geen telefoon nummer kunnen vinden...:confused:
     
  14. Xaldore

    Xaldore Time is Running Out

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    klaaaaaaar, ik heb het gefixed, dom beginners foutje, maar alles is flex, close please
     
  15. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat was het probleem nou? Dan kan iemand die zoiets heeft de volgende keer via de zoekfunctie deze thread vinden en is zijn antwoord ook weer opgelost O-)
     
  16. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wist niet hoe die z'n gamertag op de memorycard moest krijgen. Het was mij gelukt, dus we wisten dan het kon, maar niet meer hoe. Maar nu weet 'ie hoe, dus is het probleem opgelost :)

    Bedankt voor de deal trouwens Xaldore :) Had je trouwens nog gezien dat ik je naam d'r in had gezet? Haha :D
     
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    euhm..mijn post van daarnet klopte niet echt, ik bedoelde hoe het probleem was opgelost..O-)
     
  18. Xaldore

    Xaldore Time is Running Out

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik wou dus files copieren en deed steeds op bij enter the matrix klikken, maar niet op de files die in de MAP enter the matrix zaten..... sorry, stomme fout
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Emm als iemand er nog 1 zoekt moet NU naar Bol.com gaan..
    Hij is daar maar 5€ :D
    Ik heb er ook al 1 besteld :)
     
  20. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ffuh een vraagjuh en eht heeft hiermee te maken kan je ook gewdowloade levels die je dowloade via xboxlive ook op een memory card zetten en die evrvolgens aan iemand anders geven en ze dan spelen en je hebt allebei het spel...
     

Deel Deze Pagina