Xbox :9

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wasabi, 18 sep 2003.

1. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de week eindelijk die gare gamecube van me weg gedaan en de meest gruwlijkste console gekocht eindelijk heb ik nu me _O_ xbox_O_!!!!!!!!!!!
    nu ik een xbox heb dacht ik ja dan moet ik toch wat info halen van forums over games enzo...
    Hebben jullie nog aanraders voor een paar goeie games???

2. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Heel goed van je hoor :D Welkom op het forum, maarre int verkeerde forum gepost dus hij zal zo wel verplaats worden.
    Verder is Halo een goeie keus :D

3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Splinter Cell, Ghost Recon: Island Thunder, maar het ligt er meer aan wat jouw smaak is..Lees anders ff een paar reviews, en kijk welke spellen je het meest aanspreken-----> http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=reviews

Enn ehh, xboxlive! is natuurlijk een must!:+

Edit: Kotor zou ik ook kopen als ik jouw was..

Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2003
  4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben bang dat je dit eigenlijk op de verkeerde plaats heb gezet.
    Dit is namelijk voor suggesties, problemen etc betreffende XBW.

Als ik jou was zou ik eerst wat revieuws hier doorlezen, en wat oude threads over games die er nu zijn. Je krijgt al een goede indruk van bepaalde games daarmee. Als je dan een wat meer gerichtere vraag over games heb kan je die hier neerzetten
    http://forum.xboxworld.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=3
    Kijk alleen eerst ff via search dan of er al niet een thread over gaat..
    Nu is het namelijk heel moeilijk zeggen wat goed is en niet.. Buiten de klassiekers als Halo etc om.. Ik weet namelijk niet van wat soort games je houdt..
    Eerst even rond kijken dus, tenminste lijkt mij het meest verstandigst.. Succes dude!

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wordt opsomtopic als je het zo vraagt, we weten je mening van games niet, het lijkt mij dat je weet welke games je globaal interesseren of wilt hebben voor de console aan te schaffen, reviews lezen, gamerankings.com bezoeken voor cijfers van games etc.

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Welkom op XBW en gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! :) Je mede members hebben al verschillende tips gegeven over waar je kunt kijken en op XBW kun je vaak veel informatie vinden over elke game.

Ik verplaats deze thread even naar Xbox Games, daar hoort hij thuis. :)

7. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    goed zo jongen netjes gedaan.
    de rotte plekken weghalen en die vervangen voor de creme de la creme :)
    mijn favoriete games:
    MOTOGP2
    Splinter cell
    soul caliber 2 (25 september)
    Outlaw Volleyball (10 Oktober?)
    Proj gotham racing
    Burnout2!!!
    HALO
    NBA 2k3
    EN straks TOPSPIN!!!!! (november)

8. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Goede keuze zo net voor de topgames regen die gaat komen. Sudeki, Halo 2, Fable, Ninja Gaiden, Top Spin, PGR 2 enz enz. Die moet je echt hebben. Nu zou ik Halo, Splinter Cell, PGR en KOTOR kopen als ik jou was. Dan heb je de top van xboxgames in huis. En je MOET live nemen natuurlijk!

9. ElectricHead

ElectricHead Xbox 4ever!!

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd en welkom op 't forum, dat je net zoveel lol en plezier aan je XBox gaat beleven alseeh ... wij hier allemaal ;)

ben sinds gisteren zelf helemaal verslingerd aan Star Wars KoToR ... zeer strak spel ... en tja, zo heb ik nog wel 'n paar favoriete games.

10. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    mag ik in vragen waarom je in eerste instantie een xbox hebt gekocht als je nu al vraagt over spellen??
    of heb je al een aantal spellen? dan zit ik verkeerd...

Deel Deze Pagina