Halo Vraag!

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-BOX LOVERRR, 15 sep 2003.

1. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Halo Vraagjuh!!!

Hallo mensen.
    Ik heb 1 van mijn oude spellen (die ik nooit speelde) herondekt. Ik speel nu HALO in co-op mode samen met een vriend van mij.
    Hier heb ik een vraagje over, namelijk:
    Ik ben bij het level NA 'THE LIBARY' (sorry dat ik de naam ff niet weet), hierbij moet ik naar de 'Lower Entrance van 1 of andere grot' (als ik buiten sta). Ik kan alleen maar een uitgang vinden met een pijl die naar buiten wijst. Als ik hierin ga kom ik in een doodlopende kamer (zijn er wel meerdere van). Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen? Ik ben al bij die reactor geweest en die raakte toen overhit.

B.V.D.

X-BOX LOVERRR

Laatst bewerkt: 15 sep 2003
  2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Pak een Banshee en vlieg naar boven naar een klein landingsplatform en ga daar naar binnen, de rest wijst zich vanzelf uit. Neem je banshee en vlieg weer omlaag naar de "brug" over de canyon en volg de Nav Point.

Ik neem aan dat je hier bent, ik heb geen idee waar je anders moet zijn. Daar moet je meer info voor geven hoor.

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    probeer nog iets duidelijker uit te leggen waar je nou zit, ik snap het nog niet helemaal.

4. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat level heet Two Betrayals. Je moet 3 reactors oververhit maken. Je moet idd een Banshee ergens pakken en naar het Nav Point vliegen.

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Halo Vraagjuh!!!

Je bent dus al 1 keer met een BAnshee omhoog gevlogen en de 1e Pulse Generator is eraan, dan moet je dezelfde gang in teruggaan als je vandaan kwam en dan pak je je Banshee(er staan dacht ik ook nieuwe) en dan vlieg je ff rond en dan zegt Cortana wel wat over de 2e Pulse Generator met een nav Point waar het is en dan gewoon die richting op vliegen(je moet dan nog wel weer uit je Banshee later)

6. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Okay bedankt mensen. Ik en die vriend gaan het meteen proberen. Alle reacties zijn van harte welkom.

7. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u mensen ik heb het gered. Ik ben nu bij de laatste missie en kom steeds bij dat Warthog gedeelte uit. Ik red het steeds net niet. Ik rijd altijd want ik ben de beste chauffeur (in een Warthog gaat het wat minder). Hebben jullie nog tips om het te redden? Als ik HALO uit heb is Brute Force dan een goed alternatief (totdat HALO 2 er is).

M.V.G.
    X-BOX LOVERRR

8. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah vond BF zelf niet veel aan, als je een andere 1st person shooter wil, tja, ik vond Red Faction 2 erg goed en leuk.
    Tja, laatste lvl Halo, haal het zelf makkelijk(zelf nog tijd genoeg na easter egg van Grunt in die gang)
    1e open ruimte door 't midden, er overheen, 2e open ruimte rechts langs en in de 3e ruite ook gewoon rechtslangs en in de 4e ruimte door 't midden en door die gangen, tja, en dan nog die sprong

9. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    nee idd brute force vond ik ook wat minder, het is in het begin allemaal gaaf maar daarna heb je lijkt het steeds dezelfde level (las laatst dat het 7 werelden waren maar het zijn meer 7 levels). verder zijn er totaal geen tussenfilmpjes die boeiend zijn (hecht ik wel veel waarde aan, zoals bij halo). het is ook qua gameplay veel anders dan halo, dus ik zou idd eerder een red faction aanraden of misschien unreal championship (omdat je lijkt me nogal van multiplay houdt)

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft Unreal Championship al :+

11. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Gogeta: thnx voor duh post
    Sijmez: thnx voor duh post
    Shinhead: Ook bedankt, dat wilde ik net zeggen. Overigens vind ik UC best tegenvallen, ik had er meer van verw8.

12. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    allebei niet red faction beetje slecht en unreal snel uitgespeelt behalve als je live hebt

13. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UC en TS 2 vond ik niet zulke goede spellen, zou UC een 7.5 of zo geven en TS 2 een 6.5
    Red FAction 2 vond ik wel een fantastisch spel en leuker dan HAlo(leuker, niet beter)Single PLayer speelt lekker en heeft een goede verhaallijn met een paar plotwisselingen en veel verschillende wapens:D
    Mp speelt ook erg lekker, en is tegen elkaar of met bots beide erg goed
    Geef RF 2 een 9.3 of zo

Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Dat smaken verschillen is te zien. Red fation is het slechste spel van de spellen die ik op de xbox heb gespeeld (stuk of 30)

15. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, over smaak valt niet te twisten he.

Allemaal weer bedankt voor de reacties.

16. X-BOX LOVERRR

X-BOX LOVERRR WEGPIRAAT

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb t laatste HALO level nog een x gespeeld en t zal vast wel aan mij liggen maar ik kom net 350 meter te kort. Waarschijnlijk bots ik iets teveel.

17. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je bedoelt de laatste race. ik heb 1 tip voor je en dat is doorijden wanneer je de 1e keer moet stoppen.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    En er zijn 2 sneaky routes tussendoor!!!

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    En soms zijn er bij open stukken, waar veel obstacels zijn, rechte paden aan de zijkanten.

20. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die iets hogere gedeeltes aan de zijkanten zitten in 't 1e gedeelte, hij heeft volgens mij problemen met 't tweede(zei hetzelfde ook al een paar posts terug)
    Die 2 routes zijn wel iets korter ja en in die ene zit die lieve Grunt(zei ik ook al), maar je komt daar niet zo makkelijk in en uit dus gebruik ze liever niet
    Tja, en bij dat exitpunt waar Echo 419(Foe Hammer) je zou oppakken wacht ik meestal tot ze zegt van '2 Covenant Banshees are approaching on your 6. Evade, say again evade.
    En dan crossen, dan hou je dacht ik de meeste tijd over, heb het uitgetest

Deel Deze Pagina